hallie:Er lige blevet gjort - men vi bliver bombarderet vanvittigt lige for tiden, og da sitet har været nede i nogen tid, gik der desværre lige lidt tid inden vi moderatorer vågnede op til dåd igen
Den gamle dreng: hallie:Er lige blevet gjort - men vi bliver bombarderet vanvittigt lige for tiden, og da sitet har været nede i nogen tid, gik der desværre lige lidt tid inden vi moderatorer vågnede op til dåd igen Ja, det er søreme lidt af et Sisyfos-arbejde, I tre har påtaget jer. I skal have stor tak fordi I gør det! :idea:
Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)
Grisen:Det lader til, at adamkex og fastroz er slettet.... Tak!
MetteS:Aaarrghh ... se lige i Kærlighed ... jeg opgiver snart :-)
Grisen: MetteS:Aaarrghh ... se lige i Kærlighed ... jeg opgiver snart :-)Ja, jeg har godt lige set det selv. Har sendt admin en mail og har cc'et dig.Jeg vil nødigt slette deres indlæg lige nu (onsdag 30/7 kl. 15.30), for hvis der er bagved-liggende data med i indlæggene, kunne det være, at IT kunne læse, hvad det er for dokumenter/server, der sender.Forstår heller ikke, hvorfor de to er at finde i listen over brugere (den liste, du gjorde mig opmærksom på). En forklaring kunne være, at "nogen" har foretaget en restore af en gammel bruger-database.
Grisen:Nu har vi fået problemet igen: I stedet for adamkex og fastroz har et dumt svin derude fået oprettet 2 andre brugere, erikpom og linklosk, og de sender med få minutters mellemrum. På 2 timer fylder de en hel side op med indlæg.Jeg har skrevet 3 forslag til admin. Det er ikke mine ideer, men opsummering af, hvad især MetteS har været inde på:1. Tråden Kærlighed ændres fra nr. 1 til noget andet OG skjules. En ny Kærlighed må så oprettes.2. Indmeldelsesproceduren ændres, så brugeren skal svare på et (dansk) spørgsmål. Dette spørgsmål vælges random fra en database.3. Superbrugerne kan inaktivere brugere, men kun admin kan slette dem.Jeg har skrevet, at jeg afventer svar. Ved ikke, hvad I andre synes. Bliver det her ved, så stopper jeg...