Sprøjteorgasme??

rated by 0 users
5 Svar | 1 Person følger tråden

Top 500 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 9

Hej jeg er selv blevet ret ferm til at sprøjte så et stort tillykke med det det er jo en fantastisk følelse:-)

Jeg vil sige jeg sommetider også synes det lugter af urin og er stadig i tvivl om det så er fordi jeg BÅDE har sprøjtet men måske også tisset en smule. Så ka ik helt svare dig men jeg plejer hvert fald at gøre det til en vane lige at smutte på toilettet inden sex for så hvis jeg ska sprøjte har jeg meget lettere ved det og behøver ikke tænke på om jeg ska sprøjte eller tisse.

Men ellérs er det da bare at nyde det!Big Smile

Top 500 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 6

Min første gang lugtede også lidt at urin agtigt. Men efterfølgende er den lugt forsvundet.

Enig I at det er en god idé lige at tisse af inden akten - så kan man give helt slip uden at frygte en tissetår *S*

Smilla

Top 500 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 8

Jeg er spændt. Jeg har aldrig fået en skede orgasme generelt selvom det er super dejligt når han er inde og alt (jeg kan helt sikkert mæke det på den gode måde).

Kan jeg så, selvom jeg ikke har fået en skedeorgasme, godt få en sprøjte orgasme? Eller hører de to ting sammen?

Top 500 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 6

Hej

Jeg kan heller ikke få en skede orgasme, det er faktisk meget få der kan det, så det skal du ikke være ked af. For at få en orgasme er klitoris næsten altid med i billedet.

En sprøjte orgasme opnås ved at stimulere et punkt oppe i skeden i nærheden af blære væggen - det er derfor man kan føle det som om man skal tisse (og altså lige bør tisse INDEN man går i gang) *S*

Manden stikker to fingre ind - som regel langemand og ringefinger - så de peger opad. Den bevægelse han skal lave er hurtig og pænt hårdt op og ned. Kræver lidt øvelse - tror næsten det er nemmest når kvinden står op.

Smilla

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

I taler om G-punktet. Det er dette som gir sprøjteorgasmen. Det sidder ca 3-5 cm oppe i skeden. Det menes at være bagsiden af klitoris.

Beskrivelsen angående opnåelse af en sådan, er god nok. Manden stikker to fingere op, finder G-punktet og trykker hårdt på dette, mens han kraftigt stimulerer dette med op/ned bevægelser. Jeg er dog ret sikker på, at det kræver lidt øvelse. Jeg har selv "tilføjet" kærester i mit liv et par stykker af disse, men de første par gange var det vist mere held end forstand.

En anden vigtig "markør" ved dette er, at kvinden skal være ophidset, men samtidig afslappet. Det var netop den kombination, som for mig og de omtalte kærester førte til denne orgasme, naturligvis sammen med "teknikken" Det nytter altså ikke noget, at man jagter denne orgasme, da man i såfald må formodes at være lidt anspændt. Man skal heller ikke jagte sprøjtet. Så bliver det sgu for poppet og useriøs. Nogen gange sprøjter det heller ikke, men løber blot ud.

Det er ikke urin, som kommer ud, men en basisk væske. Jeg kunne ikke dufte noget, og opfattede det ikke som tis. De gange hvor det lykkes os, var væsken gennemsigtig hvidlig, og altså helt duftfri, omend kvinden naturligvis også bliver meget våd, hvorfor det dufter dejligt af safter fra missen. Men det er klart, at der altid er en "risiko" for, at der samtidig også bliver lettet lidt fra blæren. (urin) Det må en fast bækkenbund dog kunne forhindre.

Nogen påstår, at alle kvinder kan opnå en G-punkts orgasme, mens andre siger, at det er et fåtal. De undersøgelser jeg har set om emnet, og som er seriøse, altså ikke diverse net-undersøgelser, anslår at cirka 7-10 % af alle kvinder har prøvet denne orgasme. De siger dog ikke noget om, hvor mange kvinder, som faktisk er i stand til at opnå denne. Det er et samspil mellem disse og partneren.

Indenfor Tantrasex er orgasmen dog meget berømmet, og skulle i følge de lærde indenfor netop tantra-sex være opnåelig for langt de fleste kvinder. Man kan videreudvikle teknikken, så kvinden kan forsætte på den første orgasme, og efterfølgende få flere i træk. Nogen hævder, at kvinder kan få helt op til 100 i træk, men det kræver træning. G-punkts orgasmen beskrives også som en ”indvendig” klitoris orgasme.

Lidt kropsmassage, vin, og en go omgang ambient yoga-musik på anlægget, kan være behjælpelig som et forspil. Det har i hvert fald virket for mig, og de kærester, som opnåede denne i forbindelse med disse seancer.

.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk