mand99:Gode Oestrogener!Kan I hjælpe mig med nogle tips til bondage? Jeg tænder ret meget på det, men savner inspiration til, hvad der især virker godt - set med kvinders øjne. Jeg er ikke interesseret i rå fetish med læder og piske og den slags, men vil gerne binde og dominere - på den dejlige måde :-) Er der nogle stillinger, som er gode at blive bundet i?Er der stillinger, man skal holde sig langt fra?Er der nogle former for sex, der er "no go" for jer, hvis I er bundet?Er der nogle former, som er rigtig gode, når man er bundet?Fortæl evt. gerne om jeres oplevelser :-)Glæder mig til jeres svar!
Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)
MetteS: - og så få chokoalde, jordbær eller whatever ..... ;-)
Den gamle dreng: MetteS: - og så få chokoalde, jordbær eller whatever ..... ;-)Det lyder da ikke så slemt, som jeg troede.. :wink:
MetteS:Og det at men ikke vd om det der rammer ens læber er chokolade, jordbær eller en stiv pik ...... ret pirrende .....Mette
mand99: MetteS:Og det at men ikke vd om det der rammer ens læber er chokolade, jordbær eller en stiv pik ...... ret pirrende .....MetteOk, nu forstår jeg bedre, hvorfor det kan være sjovt at tage jordbær og chokolade med i sengen :wink: Jeg tror nu nok jeg ved, hvad jeg helst vil lege med i den situation...
MetteS:Ja, måske ... men husk at det skal være sjovt, pirrende og overraskende for BEGGE parter i legen [Mette
MetteS:Mht. brystklemmer .... så er det jo ligeså meget kvindens nydelse vi taler om .... personligt har jeg det sådan, at det ikke gør specielt ondt (men det kan da mærkes), men vekselvirkningen virker meget stærkt; ligesom at blande surt & sødt i mad, eller spise syrlige rabarber med sukker :-)
MetteS:Mht. håndjern ... og andet legetøj, så vil jeg helst have at det virker realistisk ... og da jeg aldrig kan forestille mig selv i noget der bare minder om lyserødt plyds, så skal det for mig være "real stuff" ...... og nej, det gir ikke mærker .... man strammer jo ikke sådan at de strammer om håndledene, men selvf. så meget at man ikke kan komme fri. Hvis man er bange for det gir mærker, så kan man købe læder hånd/fod "bånd" - i dem kan man typisk bruge karabinhager.
MetteS:Hvad siger du til fx binde hende ... og så kilde med en isterning - eller den får lov til at smelte i skeden, evt. sammen med et samleje (det var ret frækt for manden også, sagde han). Eller bare alm. creme, der har været i køleskabet .... en gang "all over massage" med kold creme er heller ikke helt ringe
MetteS:Nu skriver du at der er mange tabuer i din generation ... må jeg spørge hvad "din generation" er. Jeg er selv model 1960, og stiftede først bekendtskab med "det sorte univers" med en 8-9 år yngre kæreste (han var 27 og jeg 35). Inden da havde jeg aldrig leget med dildo, håndjern, læderbind eller bare alm. seljlerreb (husk hvis du køber reb, at det ikke skal være neylon !!!!!).
MetteS:Og igen ... SM legene er for mig som et krydderi, det skal bruges i små mængder, og ikke på koldskål og jordbær :-)Så det erstatter ikke ens "normale" sex-liv, men krydrer det blot på en helt ny måde.
MetteS:PS Hvad med flg. scenarie:Du kommer først hjem ... så kommer hun ind ad døren. Du gir hende tavs en seddel, hvor der er instruktioner på, der siger at hun skal iføre sig X, Y eller Z - eller bare lægger sig nøgen i sengen og vente. Oghvis hun siger så meget som eet ord fra nu af, så stopper legen. Så kan du jo lade hende vente 2 min, 10 min eller .... og derefter binde hende eller lade hende udføre dine ordrer (seksuelle eller skuespil (stuepige, sygeplejerske, skolelærer - eller hvad du nu tænder på). Så kan du tage hende men ikke lade hende komme - det er jo det med at være bundet, at man overlader ansvaret for ens seksuelle nydelse til modparten. Dv.s DU bestemmer OM hun må komme - og hvornår i givet fald. Slik hende til "lige før" nogle gange ... og sig igen at hvis hun siger så meget som eet ord, så tager hun tøjet på og madlavningen begynder. Bind hende til sengen og tag hende bagfra .... måske på skift med "dig selv" og en dildo ....
MetteS:Men igen prøv at spille på kontrasterne, ligesom man gør i madlavningens kunst. Man pirrer sanserne, når der skiftes :-)
MetteS:Sidder sq næsten og savner legene med ex'en ... altså ikke ex'en, men de lege.
mand99:Ja, det havde jeg også på fornemmelsen - det giver de bedste svar ;-) Men jeg troede da, at du havde en mand til de lege?
MetteS:Mr. Right (now?) er ikke så meget til de sorte lege ..... men det er også OK, selvom det nu var ret sjovt og frækt .....MetteS