bondage

17 Svar | 0 Personer følger tråden

Top 75 Bidragsyder
Indlæg 55
mand99 Posted: 06-06-2008 12:56
Gode Oestrogener!
Kan I hjælpe mig med nogle tips til bondage? Jeg tænder ret meget på det, men savner inspiration til, hvad der især virker godt - set med kvinders øjne.
Jeg er ikke interesseret i rå fetish med læder og piske og den slags, men vil gerne binde og dominere - på den dejlige måde :-)
Er der nogle stillinger, som er gode at blive bundet i?
Er der stillinger, man skal holde sig langt fra?
Er der nogle former for sex, der er "no go" for jer, hvis I er bundet?
Er der nogle former, som er rigtig gode, når man er bundet?
Fortæl evt. gerne om jeres oplevelser :-)

Glæder mig til jeres svar!
Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770
mand99:
Gode Oestrogener!
Kan I hjælpe mig med nogle tips til bondage? Jeg tænder ret meget på det, men savner inspiration til, hvad der især virker godt - set med kvinders øjne.
Jeg er ikke interesseret i rå fetish med læder og piske og den slags, men vil gerne binde og dominere - på den dejlige måde :-)
Er der nogle stillinger, som er gode at blive bundet i?
Er der stillinger, man skal holde sig langt fra?
Er der nogle former for sex, der er "no go" for jer, hvis I er bundet?
Er der nogle former, som er rigtig gode, når man er bundet?
Fortæl evt. gerne om jeres oplevelser :-)

Glæder mig til jeres svar!

Hvad jeg ikke bryder mig om i forb. med bindelege er:

- bundet med hænderne på ryggen (det gør ondt i skuldrene aht).
- så man sidder op
- deep throating (hvor jeg gerne vil have muligheden for at skubbe fra, hvis han kommer for langt ned i halsen på een)
- brug af plus håndjern og andet plastik-ragelse. For mig skal håndjern altså være "real stuff" at metal og virke rå !

Hvad jeg synes er frækt:

- at være bundet med benene spredt og man ikke kan samle dem
- at være bundet (og blindet) - og så få chokoalde, jordbær eller whatever ..... ;-) Man får meget skærpet sanserne, når man får frataget
sin synssans. Et jordbær smager vildt godt i den situation - især hvis man ikke ved om det er jordbær, en isterning eller ....
- at brysterne er bundet vildt stramt - og evt. anvende brystklemmer (eller de der meget små bitte plast "dimser" fra Silvan .....)
- isterninger, dildo eller andet leg
- stearin lege (vær opmærksom på at ren stearin er for varmt) - prøv det på eget maveskind inden du gør det på kærestens) - og et lys gir jo også andre muligheder ;-)
- i det hele taget at være "tilgængelig" på alle måderne - dvs. bundet, åben .....

Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)

Top 75 Bidragsyder
Indlæg 55
Tusind tak for svaret, Mette!
Det var lige sådan nogle konkrete bud, jeg har savnet.
Top 75 Bidragsyder
Indlæg 55
Tusind tak for svaret, Mette!
Det var lige sådan nogle konkrete bud, jeg har savnet.
Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 569
MetteS:
- og så få chokoalde, jordbær eller whatever ..... ;-)

Det lyder da ikke så slemt, som jeg troede.. :wink:
Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770
Den gamle dreng:
MetteS:
- og så få chokoalde, jordbær eller whatever ..... ;-)

Det lyder da ikke så slemt, som jeg troede.. :wink:

Nej, se selv .... det er ikke altid, at det man forestiller sig holder stik. Iøvrigt er det sjovt temporært at miste en eller flere sanser. HVis man fx er bundet og ikke kan se, bevæge sig - så er din hørelse vildt skarp - og man kan fornemme det "summer i luften" på en helt anden måde :-)

Og det at men ikke vd om det der rammer ens læber er chokolade, jordbær eller en stiv pik ...... ret pirrende .....

Mette

Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)

Top 75 Bidragsyder
Indlæg 55
MetteS:
Og det at men ikke vd om det der rammer ens læber er chokolade, jordbær eller en stiv pik ...... ret pirrende .....

Mette

Ok, nu forstår jeg bedre, hvorfor det kan være sjovt at tage jordbær og chokolade med i sengen :wink:
Jeg tror nu nok jeg ved, hvad jeg helst vil lege med i den situation...
Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770
mand99:
MetteS:

Mette

Ok, nu forstår jeg bedre, hvorfor det kan være sjovt at tage jordbær og chokolade med i sengen :wink:
Jeg tror nu nok jeg ved, hvad jeg helst vil lege med i den situation...

Ja, måske ... men husk at det skal være sjovt, pirrende og overraskende for BEGGE parter i legen :-)

Husk iøvrigt at aftale "et stopord", der kan og skal stoppe legen med det samme. For hvis man spiller et spil, hvordi nej, av, hyl og strig indgår, kan det være svært for den der dominerer at finde ud af OM vedkommende overskrider den usynlige grænse, hvor legen ikke er sjov mere.

Og mht. stop ... så er det ikke til debat undervejs, om stop'et nu også er stop - eller det bare er fis ! Bindelege er bygget på tillid til hinanden - og det kan kun nydes hvis man har denne tillid. Og jeg ville aldrig indlade mig på bindelege med een jeg ikke kendte godt - eller med een, som jeg ikke stolede på ville slippe mig, hvis det fx gjorde ondt eller var direkte ubehageligt. Så ville jeg aldrig kunne gi mig hen og nyde det undervejs. Så ville jeg bare bruge al energien på at være utryg .... og det er jo ikke meningen

MetteS

Top 75 Bidragsyder
Indlæg 55
MetteS:
Ja, måske ... men husk at det skal være sjovt, pirrende og overraskende for BEGGE parter i legen
[Mette

Hej Mette
Jeg kunne ikke drømme om at indlade mig på sådan en leg, hvis det ikke var for at prøve noget, der netop er sjovt, pirrende og overraskende for begge parter.
Og jeg har bestemt ikke tænkt mig kun at stole på dine gode svar. Selvfølgelig vil jeg sikre mig, at hun er helt med på legen - hvis ikke kan vi sagtens finde på noget andet godt at lave :-)

Jeg vil selvfølgelig også spørge til hendes ønsker og grænser, men det er jo lidt af en balancekunst, for der skal også være plads til overraskelserne - hvad enten det er jordbær, en stiv pik eller noget helt tredje ;-) For hvis alt kører efter en på forhånd aftalt plan, forsvinder det sjove jo.

Men jeg har taget dit budskab til mig, for du har åbnet mine øjne for, at der kan være andre elementer end de umiddelbart seksuelle, som kan være sjove at inddrage.

Jeg er helt på det rene med, at signalerne skal være aftalte, klare - og at de ALTID skal respekteres. Ingen tvivl om det.

Til gengæld tænder jeg ikke ret meget på brystklemmer og den slags. Det minder mig for meget om hardcore SM, som aldrig har sagt mig noget. Men hvis du kan overbevise mig om, at det også kan være dejligt for kvinden, lytter jeg ihærdigt.
Det samme gælder håndjern - er umiddelbart lidt bekymret for de mærker, de kan sætte, hvis legen bliver rigtig livlig? Og derfor gik jeg ud fra, at de nymodens med plys ville være bedre - de er jo stadigvæk gode til at holde hende fast eller hvad?

Det er i øvrigt pudsigt at tænke over det, du skriver om tillid. Jeg kender hende utrolig godt, men når det kommer til lege som bondage er jeg faktisk på noget nær bar bund. Der er sgu stadig mange tabuer - i hvert fald i min generation...
Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770
Hej mand

Jeg tror ikke nødvendigvis at man skal debattere disse grænser, ønsker mm. specielt meget inden, når vi nu taler dominans og overraskende momenter.

Men det man skal aftale er som sagt et "stopord" - det kan være at hun siger "Bornholm" .... og så stopper man nu - og kan så debattere bagefter, hvad det nu var der gjorde, at vi stoppede.

Mht. brystklemmer .... så er det jo ligeså meget kvindens nydelse vi taler om .... personligt har jeg det sådan, at det ikke gør specielt ondt (men det kan da mærkes), men vekselvirkningen virker meget stærkt; ligesom at blande surt & sødt i mad, eller spise syrlige rabarber med sukker :-)

Mht. håndjern ... og andet legetøj, så vil jeg helst have at det virker realistisk ... og da jeg aldrig kan forestille mig selv i noget der bare minder om lyserødt plyds, så skal det for mig være "real stuff" ...... og nej, det gir ikke mærker .... man strammer jo ikke sådan at de strammer om håndledene, men selvf. så meget at man ikke kan komme fri. Hvis man er bange for det gir mærker, så kan man købe læder hånd/fod "bånd" - i dem kan man typisk bruge karabinhager.

Hvad siger du til fx binde hende ... og så kilde med en isterning - eller den får lov til at smelte i skeden, evt. sammen med et samleje (det var ret frækt for manden også, sagde han). Eller bare alm. creme, der har været i køleskabet .... en gang "all over massage" med kold creme er heller ikke helt ringe

Nu skriver du at der er mange tabuer i din generation ... må jeg spørge hvad "din generation" er. Jeg er selv model 1960, og stiftede først bekendtskab med "det sorte univers" med en 8-9 år yngre kæreste (han var 27 og jeg 35). Inden da havde jeg aldrig leget med dildo, håndjern, læderbind eller bare alm. seljlerreb (husk hvis du køber reb, at det ikke skal være neylon !!!!!).

Der er masser af andre dominansmåder ... man kan fx få fjernbetjente "elskovskugler" .... så kan han stå bag ved een i køøen i Føtex og starte dem .... det er desværre ikke så frækt endda, det kilder lidt og snurrer, men vi kvinder er nok ikke så følsomme "inden i", som mænd forestiller sig at vi er :-)

For mig er det forandringen, legen, det ukendte, der pirrer mig ....

Og igen ... SM legene er for mig som et krydderi, det skal bruges i små mængder, og ikke på koldskål og jordbær :-)
Så det erstatter ikke ens "normale" sex-liv, men krydrer det blot på en helt ny måde.

mvh
MetteS

PS Hvad med flg. scenarie:

Du kommer først hjem ... så kommer hun ind ad døren. Du gir hende tavs en seddel, hvor der er instruktioner på, der siger at hun skal iføre sig X, Y eller Z - eller bare lægger sig nøgen i sengen og vente. Oghvis hun siger så meget som eet ord fra nu af, så stopper legen. Så kan du jo lade hende vente 2 min, 10 min eller .... og derefter binde hende eller lade hende udføre dine ordrer (seksuelle eller skuespil (stuepige, sygeplejerske, skolelærer - eller hvad du nu tænder på). Så kan du tage hende men ikke lade hende komme - det er jo det med at være bundet, at man overlader ansvaret for ens seksuelle nydelse til modparten. Dv.s DU bestemmer OM hun må komme - og hvornår i givet fald. Slik hende til "lige før" nogle gange ... og sig igen at hvis hun siger så meget som eet ord, så tager hun tøjet på og madlavningen begynder.

Bind hende til sengen og tag hende bagfra .... måske på skift med "dig selv" og en dildo ....

Mulighederne er mange ... det er mere et spm. at om begrænse sig, så man ikke tager alle krydderierne på een gang

Top 75 Bidragsyder
Indlæg 55
MetteS:

Mht. brystklemmer .... så er det jo ligeså meget kvindens nydelse vi taler om .... personligt har jeg det sådan, at det ikke gør specielt ondt (men det kan da mærkes), men vekselvirkningen virker meget stærkt; ligesom at blande surt & sødt i mad, eller spise syrlige rabarber med sukker :-)

Mette, jeg er 100 pct. med på dit billede: Rabarber og sukker! Jeg er dog ikke sikker på, at jeg kan få mig selv med på den leg, selv om dit argument er flot. Men jeg er helt med på, at det er kvindens nydelse vi taler om her, så det må udforskes på en eller anden måde.

MetteS:

Mht. håndjern ... og andet legetøj, så vil jeg helst have at det virker realistisk ... og da jeg aldrig kan forestille mig selv i noget der bare minder om lyserødt plyds, så skal det for mig være "real stuff" ...... og nej, det gir ikke mærker .... man strammer jo ikke sådan at de strammer om håndledene, men selvf. så meget at man ikke kan komme fri. Hvis man er bange for det gir mærker, så kan man købe læder hånd/fod "bånd" - i dem kan man typisk bruge karabinhager.

Jeg har netop kigget på den slags. Er der noget bestemt mærke, du vil anbefale, hvis jeg må være så fri?

MetteS:

Hvad siger du til fx binde hende ... og så kilde med en isterning - eller den får lov til at smelte i skeden, evt. sammen med et samleje (det var ret frækt for manden også, sagde han). Eller bare alm. creme, der har været i køleskabet .... en gang "all over massage" med kold creme er heller ikke helt ringe

Jeg siger: Ja!! Til det hele. Men hvad er fidusen ved KOLD creme?

MetteS:

Nu skriver du at der er mange tabuer i din generation ... må jeg spørge hvad "din generation" er. Jeg er selv model 1960, og stiftede først bekendtskab med "det sorte univers" med en 8-9 år yngre kæreste (han var 27 og jeg 35). Inden da havde jeg aldrig leget med dildo, håndjern, læderbind eller bare alm. seljlerreb (husk hvis du køber reb, at det ikke skal være neylon !!!!!).

Ok, jeg er model 1962, men jeg har aldrig haft en ni år yngre kæreste ;-)

MetteS:

Og igen ... SM legene er for mig som et krydderi, det skal bruges i små mængder, og ikke på koldskål og jordbær :-)
Så det erstatter ikke ens "normale" sex-liv, men krydrer det blot på en helt ny måde.

Helt enig!

MetteS:

PS Hvad med flg. scenarie:

Du kommer først hjem ... så kommer hun ind ad døren. Du gir hende tavs en seddel, hvor der er instruktioner på, der siger at hun skal iføre sig X, Y eller Z - eller bare lægger sig nøgen i sengen og vente. Oghvis hun siger så meget som eet ord fra nu af, så stopper legen. Så kan du jo lade hende vente 2 min, 10 min eller .... og derefter binde hende eller lade hende udføre dine ordrer (seksuelle eller skuespil (stuepige, sygeplejerske, skolelærer - eller hvad du nu tænder på). Så kan du tage hende men ikke lade hende komme - det er jo det med at være bundet, at man overlader ansvaret for ens seksuelle nydelse til modparten. Dv.s DU bestemmer OM hun må komme - og hvornår i givet fald. Slik hende til "lige før" nogle gange ... og sig igen at hvis hun siger så meget som eet ord, så tager hun tøjet på og madlavningen begynder.

Bind hende til sengen og tag hende bagfra .... måske på skift med "dig selv" og en dildo ....

Mette, du er sgu for fræk! Nej, det mener jeg jo ikke. Jeg er bare så glad og taknemmelig for at få så herlig en "kogebog" stukket i hånden helt kvit og frit.
Har du prøvet en leg som den ovenfor? Og var den så god, som den lyder?

Venlig hilsen
mand99
Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770
Brystklemmerne ... man blir helt vild varm når man tager dem af - nok noget med blodgennemstrømning. Prøv at tage og nulre din egen øreflip i 2 minutter og så stoppe ... det er lidt samme fornemmelse, bare med seksuelle undertoner :-)

Det at cremen er kold (nogle gange) gir lige det der gip i een - igen kontrasterne ...... man skal ikke vide om det nu er kold creme, der dryppes på i små dråber, et gys pr. dråbe .....

Og de der læder .... de kaldes vist manchetter/fodmanchetter: vi købte vores i sin tid på en af de der erotik messer i KB Hallen ... men de findes vist alle vegne. Men vi brugte nogen, der var bløde på indersiden (men ikke lyserøde plyds *ss*).

Scenariet er 95% selvoplevet - det med sedlen/tie stille delen fortalte han, at han havde leget med den forrige kæreste. Men ja, det var ret sjovt ....

Men igen prøv at spille på kontrasterne, ligesom man gør i madlavningens kunst. Man pirrer sanserne, når der skiftes :-)

Sidder sq næsten og savner legene med ex'en ... altså ikke ex'en, men de lege.

mvh
Mette

Top 75 Bidragsyder
Indlæg 55
MetteS:

Men igen prøv at spille på kontrasterne, ligesom man gør i madlavningens kunst. Man pirrer sanserne, når der skiftes :-)

Forstået :-)

MetteS:

Sidder sq næsten og savner legene med ex'en ... altså ikke ex'en, men de lege.

Ja, det havde jeg også på fornemmelsen - det giver de bedste svar ;-)
Men jeg troede da, at du havde en mand til de lege?
Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770
mand99:

Ja, det havde jeg også på fornemmelsen - det giver de bedste svar ;-)
Men jeg troede da, at du havde en mand til de lege?

Mr. Right (now?) er ikke så meget til de sorte lege ..... men det er også OK, selvom det nu var ret sjovt og frækt .....

MetteS

Top 75 Bidragsyder
Indlæg 55
MetteS:

Mr. Right (now?) er ikke så meget til de sorte lege ..... men det er også OK, selvom det nu var ret sjovt og frækt .....

MetteS

Dét har jeg svært ved at forstå. Du kan da om nogen sælge varen på en overbevisende måde! ;-)
Nå, men forhåbentlig kan jeg snart berette lidt om mine erfaringer.
Side 1 ud af 2 (18 indlæg) 1 2 Næste > | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk