dets03ab:Hej alleMin mand har på det senest lidt af for tidlig udløsning og har haft nogle problemer med at få en hård rejsning. Dette er meget ærgeligt da sex normalt har spillet en stor rolle i vores liv. Jeg tror måske det hænger sammen med at han arbejder meget og er meget stresset, men det jo ærgeligt hvis man ikke kan nyde hinanden fuldt ud. Jeg er blevet anbefalet et naturprodukt der hedder Naturlig vigour som skulle være effektivt både på mænd og kvinder, men ved ikke hvor man kan få det henne? er der nogen der har nogen ideer hvor jeg kan købe det henne?På forhånd mange tak
hallie:"Nogen gange så forstår jeg ikke, at i kvinder ikke bare googler tingene" ???? :roll: Folk der generaliserer er nogle ignorante mænd :lol:
den glade baron:Guuuud, der skal ikke meget til før i bliver tøse-fornærmet.
mand:Hallie skrev:[quote:2e1d351f9a]Folk der generaliserer er nogle ignorante mænd
hallie: mand:Hallie skrev:[quote:0944a74d08]Folk der generaliserer er nogle ignorante mænd Det er s'gi da en generalisering der vil noget :!: Enten er der ingen kvinder der generaliserer eller også er de i så fald mænd :roll: Tænk at Baronens hjælp til trådstarters spørgsmål, ender med at blive en kønskamp, bare fordi han glemte et "nogen af jer" foran kvinder, som han undrer sig over ikke bare googler de ting de ønsker at vide mere om :roll: I kvinder ( nogle af jer) er fandeme sarte :!:
mand:Hallie skrev:[quote:0944a74d08]Folk der generaliserer er nogle ignorante mænd
mand:Det var næsten lige så morsomt som når nogen siger: " Jeg hader diskrimination og negre"! Man forstår bedre der findes så få kvindelige stand-up komikere. Kvinder er sjældent andet end ufrivilligt komiske
Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)