"Sperm i hovedet"?!

rated by 0 users
97 Svar | 0 Personer følger tråden

Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 687
Lulu - hvorfor skal en anderledes lyst, end du er vant til, nødvendigvis have noget med dårligt selvværd at gøre ? Er det ikke at forsøge at tvinge en psykologisk forklaring ned over noget, som måske egentlig bare er meget simpelt : han bliver møg-liderlig af det og får en fantastisk orgasme - mere behøver man vel ikke analysere på det ?

Man kan s'gu hurtigt overanalysere sex, fantasier og lyster.

Derudover er jeg så enig med dig i, at man ikke skal føle sig tvunget til noget, som er en inderligt imod. Man skal have lov til at have sine grænser, for sex kan hurtigt blive meget ubehageligt, hvis man føler sine grænser meget overskredet.

mvh
hallie
Top 50 Bidragsyder
Indlæg 125
Måske skal vi lige skelne mellem dem af os, der har sex af LYST - og dem af os, der gør det for penge...

Jeg vil tro der er ret meget forskel på hvordan vi opfatter den sexuelle polaritet!

Hvis min ELSKEDE får en forrygende orgasme, kan jeg ikke se nogen problemer med, at vi flytter roller når vi elsker. Jeg ved jo, at han er en ordentlig mand, som ikke mangler hverken selvværd eller respekt for mig og kvinder generelt.
Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 687
Okay - sorry lulu, så har jeg misforstået dit indlæg :)

mvh
hallie
Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 687
Anonym:
hallie:

han bliver møg-liderlig af det og får en fantastisk orgasme - mere behøver man vel ikke analysere på det ?

Kloge ord - lige i øjet. :wink: Big Smile Hvad mænd og kvinder frivilligt har lyst til at gøre med hinanden, skal andre ikke blande sig i. Det er bare så fedt at komme i mund/ansigt på en kvinde, og så er jeg skide ligeglad med hvad kvindelige kommunister mener om den sag. :!:

hmm - ja, det du har citeret mig for, var så rent faktisk kloge ord fra en kvindelig kommunists mund :lol:
Top 100 Bidragsyder
Indlæg 45
Jeg kan sgu da godt forstå hvis nogen ikke bryder sig om at få sæd i hovedet, et eller andet sted er det vel nærmest som at blive pisset eller spyttet i hovedet og det er sådan set meget logisk, hvis nogen finder det potentielt nedværdigende eller underligt halvaggressivt, så folk skal da bare sige fra, hvis de ikke bryder sig om den form for "kropslighed", der er alle mulige andre måder man udtrykke sig kropsligt på. Det virker lidt som et underligt levn fra mere puritanske tider, hvor kvinden blev anset for at repræsentere noget rent, hvorfor det bliver frækt at "besudle" hende. Eller som et eller andet oprør mod toilettræningen, hvor det er frækt at tisse uden for potten eller hvor mor skal pisses i ansigtet. Jeg ved heller ikke om det er så udbredt en mandlig fantasi, det siger ikke mig noget, ligesom jeg også er fuldstændig ligeglad med om hun sluger.

Søren
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 9
Jeg tror ikke, dem der dyrker dette ser det som noget beskidt. Der er nogle, der mener at sæd har et højt indhold af vitaliserende stoffer, som virker på linie med de dyreste rynkecremer. Jeg kan ikke lige huske hvad det hed, kreatin eller sådan noget...

Iflg. østlig tænkning tillægger man også sæden et stort indhold af "energi", som forklaring på, hvorfor kvinder er mere oplagte end mænd er, efter sex.

Joan Ørting mener i øvrigt, at det ikke er godt for en mand at komme for tit (hun mener vel mange gange om dagen), da han så bliver drænet for noge af disse stoffer.

Så jeg tror der er lige så mange kvinder som mænd, der ser sæd som noget sjældent, dyrebart, som man lige så godt kan lege med, evt. optage det gennem huden, frem for at lade det gå til spilde. Det er dog ikke noget, jeg selv praktiserer... :wink:

M.v.h. Anders
Side 2 ud af 2 (21 indlæg) < Forrige 1 2 | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk