Det er da en skam at denne debat er død, da jeg syntes det virkligt viser både storhed og noget smukt om sexlivet, mænd/kvinder og de forunderlige lyster. I sex og kærlighed har jeg selv været så heldig at vade i succes og har derfor prøvet og nydt det meste - Dog er bagsiden af medaljen at et almindeligt sexuelt forhold keder mig - Er også til helt almindelige sexformer, men har selv længe haft mange lyster og fantasier om at leve i et Hotwife/cuckold forhold, hvilket for mig handler om grænseløs hengivenhed, kærlighed og begær til kvinden - At hun ved, at sexuelt har hun magten og må alt... Og jeg er gerne nem for hende og vil begærer hende vildt, varmt og total uanset hvad. eller om det foregår åbentlyst eller for hende som noget privat osv. Mærklig lyst - men den er kommet for at blive.... Ihvertfald til den er udlevet, hvis det da nogensinde sker.... For har aldrig prøvet og mine kvinder har altid sagt at jeg tilfredstiller dem til fulde og de derfor ikke behøver andre, så måske jeg har fået en fantasi som forbliver uforløst.... Men syntes det er fedt at både kvinder og mænd kan se at den slags samliv er 100% iorden og forholdsvis normalt..... Håber debatten må blusse op igen.
Per
Der findes et godt site på dansk vedr. dette emne som behandler hotwife cuckold emnet seriøst: www.hotwifecuckold.net
Synes det er vildt frækt. Har desværre ikke selv prøvet det endnu, men min mand og jeg taler os "varme" på det.Jeg faldt over http://hanhunoghanrejen.wordpress.com/ i søndags. Hende Cecilie er jeg godt nok misundelig på!!
Har aldrig hørt om det men følger Jeres debat. Men set udfra det, er det vel ikke alle lyster der vil blive levet ud. Men gør det i virkeligheden noget? Jeg ved det ikke