Hvor kan man købe original parfume billigt?

rated by 0 users
19 Svar | 0 Personer følger tråden

Top 200 Bidragsyder
Indlæg 18
Sarah:
Hej med jer,

Er der nogen, der kan anbefale nogle gode steder at købe parfume billigt - gerne web-sites, da jeg ikke har nogle problemer med at handle på nettet.

Har boet en del år i USA, hvor man kan købe parfume til helt andre priser end herhjemme, men nu er mit problem bare, at det er hundedyrt at få det sendt hertil, man skal jo både betale told og moms oveni parfumens pris.

Er endvidere meget chokket over hvor dårlige dankse butikker er til at uddele "testere", når man har handlet hos dem - er det bare mig som er for forvent fra USA eller har i andre også oplevet det samme?

Lad mig høre jeres råd - hvor køber i jeres parfumer?

Glæder mig meget til at høre fra jer - og takker på forhånd for jeres råd.

Venligst, Sarah

Hejsa

Jeg har prøvet www.strawberrynet.com mange gange og det virker super godt.

Udover deres lave priser, har de alverdens undskyldninger for at yde yderligere rabat.

Dejligt sted at handle.

De har forøvrigt til huse i Hong Kong.
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 21
Der findes også butikker der hedder Parfume discount..der ligger en i Århus og en i Aalborg..det er originale parfumer de sælger bare billigere :)
Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 192
det koster ikke noget at få tilsendt fra strawberrynet.com men du skal huske at pålægge 25 % i moms når det kommer til DK !

What doesn´t kill you, makes you stronger

Ingen Rang
Indlæg 1

Strawberrynet er kinesisk og du risikerer ar der kommer told på...

prøve istedet: www.guldfeber.dk de linker til sider i EU og der ryger der derfor ikke told på.

mvh Susan

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 11

Fragrancedirect.co.uk

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 11

Prøv at tjekke denne side http://parfume-priser.dk/

Ingen Rang
Kvinde
Indlæg 1

Jeg kan stærkt anbefale www.billigparfume.dk - har bestilt derfra et par gange og knald hurtig levering :)

Ingen Rang
Indlæg 1

Nu plejer jeg at bestille mine varer gennem VIAdress når jeg shopper fra amerikanske hjemmesider, og har ikke haft problemer med told gennem dem, da de bliver sendt fra min "egen" adresse i USA. Konceptet er fedt og gratis.

Ingen Rang
Indlæg 2

Der er mange gode steder at handle billig parfume. Både danske og udenlandske webshops. På 123parfume er der en sammenlignings liste over billige parfume shops, men der findes også andre sider, som sammenligner priser. 

mvh.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk