hjælp.. tekst på kort til barnedåb

rated by 0 users
6 Svar | 2 Personer følger tråden

Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.771
sisseann:
Jeg skal til barnedåb snart, og så er der lige det med at skrive kortet :oops: hvad skriver man? vel ikke bare "tillykke med dåben" eller gør man :?:
Har du nogen gode ideer så du kan hjælpe mig?
Sisseann

Hmmm .....

Nå, så skete det igen - endnu et tak til overbefolkningen, men når det nu SKAL være (ja, og nu ER det jo ca. 1 år for sent, ikke sandt?), så er det da det smukkeste bidrag, jeg længe har set. Så måske er det ikke så slemt endda.

Og jeg er sikker på at du nok skal holde xx og yy vågen de næste par år, og så starter skolen, og så er den gal igen. Men de har jo selv bedt om det - Så kan de jo lære det kan de.

Men når det nu er sagt, så håber jeg at du får hilst på os alle sammen, at du husker vores navne, du får en lille een til gangen (ingen sprit i mælken!) - og at du (+ de pukkelryggede) får en rigtig god dag.

kærligst
xxx

-----------------------

Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)

Ingen Rang
Indlæg 1

Anonymous:
Jeg skal til barnedåb snart, og så er der lige det med at skrive kortet :oops: hvad skriver man? vel ikke bare "tillykke med dåben" eller gør man :?:
Har du nogen gode ideer så du kan hjælpe mig?
Sisseann

Top 75 Bidragsyder
Mand
Indlæg 58

jeg vlle nu bare skrive tillykke med dåben Smile

Bliv sommerbrun med selvbruner, og få en smuk brun kulør.

Top 75 Bidragsyder
Mand
Indlæg 58

jeg vlle nu bare skrive tillykke med dåben Smile

Bliv sommerbrun med selvbruner, og få en smuk brun kulør.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk