Lighter Life / Cambridge kuren

rated by 0 users
29 Svar | 0 Personer følger tråden

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 289
Anne Posted: 25-06-2007 08:51
Howdy Quinds ...

Ja ma tør jo efterhånden dårlig spørge ... men, er der nogen af jer, der kender ovennævnte pulverkure ?

Lighter Life er engelsk og VIRKER (mine engelske veninder har tabt 67 og 56 kg) - men kan ikke købes i DK.

Cambridge kuren skulle være det samme - blot billigere - men, hvor kan sagen købes ?

Venligst

Anne
Top 25 Bidragsyder
Indlæg 289
Kære greybigtop

En af grundene til at jeg i gennem længere tid har holdt mig væk fra debatten - er sådan nogle som dig !!!

HAR du eller har du IKKE erfaringer med Lighter Life / Cambridte kuren ?

Som jeg skrev, mine to engelske veninder har altså tabt sig TEMMELIG ret mange kg ved hjælp af Lighter Life ....

Så med mindre du ved, hvor man i Danmark kan købe produktet så bland dig uden om diskussionen - på forhånd venligst tak.

Anne
Top 25 Bidragsyder
Indlæg 289
Gad vide, om du egentlig er læge - med al den viden du har omkring kroppens funktioner....

Så klog som du er - mon man så kan stille dig et spørgsmål ?

Hvorfor går maven i stå, når man f.eks. spiser for meget salat ?

Iøvrigt - så er det dig der er et vrøvlehoved - men gad vide, om vi mon kender hinanden siden du kan TILLADE dig at kalde med en selvbedragende tyk madamme - hvad bilder du dig egentlig ind ? Du må da være en mand med en lille pik !!!

Anne
Top 25 Bidragsyder
Indlæg 289
Du kan åbenbart ikke læse - så jeg prøver igen.

Når du nu er så klog og ved ALT om kroppens funktioner - hvorfår går maven så i stå, når man spiser for meget salat ?

Med megen venlighed

Anne
Top 25 Bidragsyder
Indlæg 289
Enestående skarp observation.
Men det er naturligvis enhver tænkende skabnings pligt i en debat som denne, - og med tanke på den fedmepest der epidemisk tordner ind over os, - at oplyse om det faktum, at pulverpjank og kurlegspjat er selvbedrag og tidsspilde.[/quote]

OG det er du naturligvis den helt rette til at udtale dig om og bedømme ???

HOLD nu din kæft din stupide stodder - og lad os fede kællinger være i fred - enten så har du ingen pik eller også er den så lille at du ikke kan finde den så du ikke får sex - køb dig en oppustelig fisse og beskæftig dig med den istedet for ...

Sorry Girls - der sank jeg ned i dybet !!! Jeg skal nok UNDLADE blot at indkopiere teksten i alle de indlæg som male nu har lavet ....

Venligst

AnneS
Top 25 Bidragsyder
Indlæg 289
Kære Ammonite

Jeg håber du klarer den med lugtesalt - altså en gang imellem tja så løber munden over med det, hjertet er fuldt af ....

Jeg er ikke psykolog - men gad dog vide, om den mand dog overhovedet ikke har noget liv ? ...

Nå, men pyt til alle andre kuponhæfteÆlskende overfede dejlige madammer - en dejlig dag.

Venligst

AnneS
Top 100 Bidragsyder
Indlæg 44
Ak ja, det er sørgeligt at man ikke kan bede andre mennesker om lidt hjælp uden at blive svinet til. Hvad folk vil "falde" for af kurlege, må da være op til folk selv - bag spørgsmålet findes jo et VOKSENT menneske.

Jeg ledte lidt på nettet for at hjælpe med spørgsmålet. Faldt over den britiske udgave af eBay. Du skal bare oprette dig som bruger (samme brugernavn kan også bruges på ebay.com). Har købt derfra (et batteri den min laptop) og det gik ganske smertefrit.

http://search.ebay.co.uk/cambridge-diet_W0QQssPageNameZWLRS

Good luck Smile
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 30
Jeg har nu bestemt mig får ikke at kommentere på Annes evindlige pludren og pladren, men hvis man søger på dit navn, så er det altså utroligt hvad du har prøvet af vidunderliger behandlinger og diverse fup og svindel, som du giver dit positive besyv med i debatterne. imponerende at man kan være så naiv og godtroende, men du er jo et klasse eksempel på, en kunde hos alle former for alternative behandler, naiv og godtroende lige til at plukke penge af.'

få et liv
Top 25 Bidragsyder
Indlæg 289
Hej Tinse

Mange tak for din omsorg. Men, du skal ikke tage dig af Navnløs - hun er altid efter mig med diverse påstande om, at jeg både reklamere, er behandler - og iøvrigt så ved hun meget mere om, hvad jeg spiser og gør - end jeg selv gør.

Jeg har ofte bedt hende holde sig langt væk fra mig - men uden resultat.

Venligst
AnneS
Top 50 Bidragsyder
Indlæg 111
AnneS hvad er for meget salat?

Er det at du kun lever af salat? altså iceberg, romaine, agurk, tomat og peberfrugt og andet grønt der findes oppe over jorden?? (undtaget kåltyber) eller er der gulerødder og andre sjove ting, der har været nede og sige halløj til ormene?

Skal bare lige vide det, fordi så kan det godt være jeg har en mulig forklaring , hvorfor din stakkels mave går i stå :)
Top 50 Bidragsyder
Indlæg 111
evidens:
Barnagtigt kurlegeri er der da INGEN grund til hverken at tage alvorligt eller spilde tid på....................

:cry: du er da også så ond!!!

Kan da ikke se der er noget galt i at prøve at forklare AnneS, det måske kunne være fordi hendes fiberintagelse nok ikke er meget højere end 10-14 g på en dag! Hvis hun da kun lever af salat.
Ingen Rang
Indlæg 1

Hej,den kan købes i Sverige står der på nettet når man googler,jeg har selv været på den og tabte mig 25 kg den er fantastisk,jeg ved godt at kostomlægning er det bedste men det var også kun så jeg kunne komme igang og efterhånden skiftede jeg kuren ud med rigtig sund kost og motion og det virkede for mig Stick out tongue

Ingen Rang
Kvinde
Indlæg 2

Hej Mille

Deligt at høre at du var glad for Campridge kuren, nu er den i danmark igen. vil du høre mere så mail på dehli@adr.dk

Ingen Rang
Kvinde
Indlæg 2

Hej Anne

Cambridge pulver kuren er nu endeligt kommet til danmark igen, vil du høre mere så mail på dehli@adr.dk

Side 1 ud af 1 (14 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk