Vedr. Gratis slankekur

rated by 0 users
16 Svar | 3 Personer følger tråden

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 9
Joan Olsen:
Hey !

Jeg modtog den gratis slankekur den anden dag, og er igang med min første dag på mit nye liv Smile
Det er gået rigtig godt, og jeg vil give ret i at man slet ikke føler sig sulten. Det er jo dejligt.
Jeg har dog et par spørgsmål: Er det lige meget hvilket af maden man spiser i løbet af dagen ( når bare det kun er pastasalaten 1 gang om dagen ) ? Og kan det passe at alt maden kan holde sig i en hel uge i køleskab ? Jeg tænker specielt på røræg og frugt salat ?

Mange forhåbentlig snart, slanke hilsener fra Joan

Hej Joan.
Du har vel ikke lyst til at skrive en mailadresse til den kontaktperson, som der har sendt dig slankekuren? Jeg kan se i den anden tråd, at hendes mail ikke længere viker, så vil du være sød at skrive hendes mail her, så jeg også kan få fat i den slankekur?

På forhånd takSmile
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 9
Hej Joan.

Tak for svar. Det er allerede den mail jeg tidligere har skrevet på, men jeg får intet retursvar, og jeg har også læst om andre i den anden tråd, som heller ikke får retursvar, så jeg tænkte om du måske var i besiddelse af et tlf.nr. til hende eller en anden mail. Men jeg prøver at sende endnu en mail til hende, og så håber jeg hun svarer :)

Held og lykke med det.
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 26
Hej allesammen

Jo, min mail-adresse duer stadigvæk, jeg har bare haft så travlt på det sidste med eksamener osv, at jeg ikke får tjekket den hver dag. Nogle gange er der (desværre) gået 3 dage imellem, hvilket er beklageligt. Jeg bestræber mig på at tjekke den hver dag og besvarer alle mails, men beklager som sagt hvis der til tider er et par dages ventetid :oops:

Skal desuden lige informere om, at jeg ONSDAG D. 9 MAJ tager til udlandet i 3 uger. I disse tre uger sender jeg ikke kuren ud. I kan stadig skrive, bestille den, stille spørgsmål osv til min mail, men jeg er ikke hjemme igen før sidst i Maj. Derfra sender jeg ud igen som normalt, besvarer spørgsmål mv.

RIGTIG GOD SOMMER TIL ALLE HERINDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KNUS FRA "Slanke-Mette"
Top 200 Bidragsyder
Indlæg 17
Øvøv - har ellers lige skrevet til Mette i dag og bedt om at få den... :(

Så må jeg jo være tålmodig (og griber ned i skuffen efter et stykke chokolade :lol: )
Ingen Rang
Indlæg 1

hej.

hvordan modtager du den gatis slankekur. kan ikke finde det.??

mvh

Ingen Rang
Indlæg 3

Kære Mette Big Smile
Hjælper du stadig andre mennesker med din "berømte" og gode kur nu så mange år efter? :) Jeg har skrevet en mail tidligere idag på mailen gratis-slankekur@hotmail.com som jeg fandt inde på nettet. Der blev beskrevet mange gode ting om dig og din kur Smile Håber virkelig du stadig kan hjælpe mig! Har skrevet mere omkring min situation på mailen Wink
Jeg ved selvfølgelig godt, at du ikke er på mailen konstant, men jeg vil bare skrive til der herinde også for at være sikker på om der stadig kan være håb om hjælp? Huh?
Mange hilsener Stick out tongue

Ingen Rang
Indlæg 3

Kære Mette Big Smile
Hjælper du stadig andre mennesker med din "berømte" og gode kur nu så mange år efter? :) Jeg har skrevet en mail tidligere idag på mailen gratis-slankekur@hotmail.com som jeg fandt inde på nettet. Der blev beskrevet mange gode ting om dig og din kur Smile Håber virkelig du stadig kan hjælpe mig! Har skrevet mere omkring min situation på mailen Wink
Jeg ved selvfølgelig godt, at du ikke er på mailen konstant, men jeg vil bare skrive til der herinde også for at være sikker på om der stadig kan være håb om hjælp? Huh?
Mange hilsener Stick out tongue

Undskylder mange gange hvis du får denne besked to gange.. første gang jeg er herinde og tror jeg gjorde noget forkertEmbarrassed hihi...

Ingen Rang
Indlæg 4

HJÆLP HJÆLP!!!!

har skrevet mail til slanke-mette men har stadig ikke fået svar, er der ingen der har den kur som ville sende den vider til alle os der ikk kan får svar fra mette og som virkelig gerne vil igang med denne kur.???

Håber på Hjælp :)

Mvh. yvonnekristine@hotmail.com

Ingen Rang
Indlæg 1

Hej har du fået slankekuren, for har prøvet at skrive til Mette men har ingen svar fået

Hilsen Susanne

Ingen Rang
Indlæg 2

Hej Mette !

Jeg er også vildt interresseret i om du stadig sender din "kur" til andre ?

Smile JEG HÅBER DET .......da jeg bare så gerne vil modtage den !!!

Ingen Rang
Indlæg 2

Jeg har også forsøgt - og jeg vil bare så gerne have denne kur, så hvis der er nogen som sender den er jeg også med på den
annemarie.a@webspeed.dk

Side 1 ud af 1 (11 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk