SlANKEKUR der virker og kg der rasler af TRÅD NR 2

166 Svar | 13 Personer følger tråden

Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Sådan!

Det var netop sådan en ny tråd, jeg savnede. Det er nemlig mega træls, at skulle kværne igennem 40 sider, hvis man liiige leder efter et eller andet indlæg.

Jeg vil hermed fortælle lidt om mig.
Jeg fødte vores første datter i januar, og tog i løbet af graviditeten 28 kg på!! :shock: :?

Meget af det var vand, og jeg så ud som en omvandrende flodhest. :cry:
Der røg en del ved fødslen, og i dagene derefter, men der mangler altså stadig 12 før jeg er nede på de 68 kg jeg havde inden jeg blev gravid. :evil:

Jeg har aldrig været mager, men var flot slank, og det er jeg overbevist om at jeg kan blive igen. :!:
Jeg er 175 cm høj og derfor passer det mig fint med de 68 kg.

Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang og håber på lisså god opbakning og resultater som I andre.

Det skal dertil lige siges, at jeg som opstart er igang med en udrensningskur, for at komme nogle af alle de grimme affaldsstoffer til livs, som har hobet sig op i mit legeme igennem mange år.
Jeg begyndte i mandags, og har allerede tabt 2 kg (hvilket jeg godt klar over "bare" er væske, men det er skiseme da en begyndelse), derfor mangler jeg "kun" 12.
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Hej Majapigen!

Hvor ER det bare flot, at du allerede har tabt dig så meget!! Tillykke med det!
Det er virkelig motiverende, med alle disse dejlige postings, særlig ligesom den du lige har skrevet, hvor man lissom kan "følge forløbet", for det går jo ikke ligegodt hver uge med at tabe sig. Det er jeg godt klar over. Sådan bliver man lissom holdt til ilden og får mod til at bide tænderne sammen og fortsætte.

Det er osse min taktik, at tage een dag ad gangen. Så løber man ikke så let sur i det. Dvs. Jeg sætter mig ikke så store mål og tænker ikke for langt frem i tiden. For så kommer jeg bare i tanker om alt det vi skal, den næste tid, og tænker automatisk "Der falder du i alligevel, så ka du lisså godt gøre det nu".
Een dag (eller en uge) frem, og så ellers bare hygge sig.

Nu har jeg jo ikke modtagen KUREN endnu, men der vil jeg da fortsætte med at tænke på den måde!!
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
@Sally:
Kanont klaret! 21 kg! Wow! Rock on, girl!! :wink: :lol:
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Jeg har osse endelig fået sendt penge til Mette. Nu går jeg så og glæder mig til, at "KUREN" kommer med posten, så vi ka få has på kiloene.
Min mand vil osse være med, så vi går igang i doppeltpak! :wink: :lol:

Tillykke til jer alle der har opnået jeres mål, og held og lykke til resten, som - ligesom jeg - stadig befinder sig i "kampen"!!
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Hej Julie!

Får du nok motion, eller bare bevægelse?
Det ka nemlig godt sætte fut i fordøjelsen, at tage en rigtig go gåtur eller lignende.

Og drik masser af vand! Det er osse utrolig vigtigt, og hjælper med at holde gang i maskineriet.
Og undgå bananer, for de er skyld i mangen en "hård mave".

Håber det har ku hjælpe lidt?!

KH
Camilla
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
@Julie:
Ja, så ser det ikke ud til, at det er dér "skoen trykker"!! :wink: :lol:
Held og lykke med det!!!
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 12
Hej Mette

Tak for dit svar og din statestik. Jeg har også modtaget din kur
men bruger den i modificeret grad - dvs jeg bruger råvarerne men
går ikke slavisk efter dagsmenuen, dog princippet.

Jeg synes det er uselvisk af dig dig at bruge al den tid på fremmede
mennesker og deres velbefindende - respekt!

Med venlig hilsen
Xea
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Hej Mette!

Ja, jeg synes osse at du gør et fantastisk arbejde, for at hjælpe folk du ikke kender!
Og du hjælper jo virkelig, hvad denne statistik jo beviser!

Det er HELT UTROLIGT!!!!

Jeg kan virkelig ikke vente med at komme igang!!

KH
Camilla
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Juhuu!

Har lige modtaget kuren med posten idag. Så nu skal jeg ud og handle.
MEN... Vi har ikke Fromage Frais hernede hos os.
Er der nogen der ka gi et forslag hva jeg så ka bruge???

Jeg ka slet ikke vente med at komme igang.

Jeg skal nok komme med feedback løbende. Men vi (manden vil jo osse være med) starter nok først mandag.

KH
Camilla
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 12
Hej Piamusser83

Jeg er også nysgerrig for at høre Mette om hun har drukket light sodavand eller hørt andre gøre det, uden det skader vægttabet.

Ang. din tun-ret, lyder det rigtigt godt men jeg ville nok vælge
tun i vand og ikke olie...

Hilsen
Xea
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Vi har hverken det ene eller det andet hernede i Schweiz. I hvert fald ikke her på Bøhlandet, hvor vi bor.
Men jeg ku nok godt få fingre i noget græsk yoghurt.
Pyt! Jeg finder bare nogle light mælkeprodukter, som har ca samme konsistens. Det er da lige meget.

Men tusind tak for rådene!!

Pøj pøj med det, allesammen!!!
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Er der nogen der ved, om man kan fryse Feta??

Jeg fik fingre i mager Feta, men ingen græsk yoghurt, ingen ylette og ingen Fromage Frais. Nu har jeg så købt mager Kvark (eller hvordan det nu skrives på dansk) og mager yoghurt istedet for Ylette. Håber det osse ka bruges. Jeg gør i hvert fald et forsøg!!!
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 26
Hej allesammen - Cola light og light saftevand er ok. Men prøv alligevel at begrænse det til et par glas om dagen - man ved jo aldrig om der alligevel er et eller andet i, der kan ske at fede/forstyrre kuren. Jeg drak et glas i ny og næ, men aldrig mere end 1-2 pr dag.

Vil gerne sige tak for alle de søde ord - Det varmer bare og det gør det hele værd!!!!

Mange Knus fra "Slanke-Mette" Stick out tongue
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 26
Kære "Ena". Har forsøgt at besvare din mail. men den kommer retur hele tiden. Har du mulighed for, at skrive fra en anden mail-adresse?
Knus - Mette L
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5
Hej allesammen - vil lige smide et lille glad indlæg herind :D :D :D :D for jeg er bare så glad - har smidt de første 7 kg med vidunderkuren og er nu halvvejs i vægttabet allerede. Jubi! :) :) :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P 8) :lol: Mange knus og sensommerhilsener fra futtelifutten :mrgreen:
Side 1 ud af 9 (135 indlæg) 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste » | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk