SlankeMette:Mht til feedback på kuren - kan fortælle, at jeg i denne uge alene, har fået positiv feedback fra 6 personer, der alle har tabt sig det ønskede. En har tabt sig 8 kg på 1,3 måned, en har tabt sig 11 kg på 2 måneder, en har tabt sig 16 kg på 2 måneder, en har tabt sig 9 kg på 1 måned, en har tabt sig 27 kg på 3,5 måneder, en har tabt sig 6 kg på 1 måned. Tillykke til jer alle 6, i ved selv hvem i er :-) Når jeg får bedre tid, kan jeg lave en "statestik" over, hvor meget folk har tabt sig mv. Men det er noget af et arbejde, så giv mig lige lidt tid! KNUS - mette PS: Får meget meget sjældent negativ feedback (tror kun det er sket 2 gange i alt på over et halvt år) - Om det er fordi kuren virker på alle eller fordi folk "skammer" sig over, at være faldt i eller lign, skal jeg ikke kunne sige. Men kan således kun lave en statestik over den positive feedback da jeg ikke har den anden.
Louise75:Hej alle......Min kæreste og jeg gik igang med kuren igår.....og man tror jo det er løgn, men min kæreste hoppede på vægten her til aften, og han har sku tabt 2 kg....det skal lige siges at han har været ekstremt aktiv 10 timer igår og det samme idag....... Ved ikkeom det er fedt-tab, men vægten viste altså minus 2 kg.....Og han HAR drukket masser af vand....Jeg tør ikke hoppe på vægten endnu, venter til ugen er omme..... :roll:
Anonym: Anonym:Hej med jer..Mht. kylling-pastasalat... bruger i bare alm. pasta (hvide) til den.. eller den grove som anbefalet i "opskriften"??? Jeg bruger bare det hvide alm... da den grove er kun i de store butikkerne.. og der kommer jeg næsten aldrig.. så nemmere med den hvide.. gør i osse det???Nej, jeg bruger grov......det hvide er banlyst...;o) Har du ikke en helseforretning hvor du bor, eller en Rema1000.....du kan næsten få det alle steder......og det smager vildt godt.... :wink:
Anonym:Hej med jer..Mht. kylling-pastasalat... bruger i bare alm. pasta (hvide) til den.. eller den grove som anbefalet i "opskriften"??? Jeg bruger bare det hvide alm... da den grove er kun i de store butikkerne.. og der kommer jeg næsten aldrig.. så nemmere med den hvide.. gør i osse det???
Anikaa:Er det ikke meningen at man skal skrive i denne tråd længere? Knus A