SlANKEKUR der virker og kg der rasler af, endelig, jaaaaaaa

885 Svar | 45 Personer følger tråden

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 8
Hej alle sammen.
Tja så er jeg også hoppet med på vognen, jeg betaler min nye start imorgen. Jeg glæder nig vildt til at komme igang.
Ku i ikk skrive lidt..??. hvor meget har i tabt, hvor lang tid tog det osv....
Jeg tror og håber bare så meget det her lige er mig..
Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 265
SlankeMette:
Mht til feedback på kuren - kan fortælle, at jeg i denne uge alene, har fået positiv feedback fra 6 personer, der alle har tabt sig det ønskede. En har tabt sig 8 kg på 1,3 måned, en har tabt sig 11 kg på 2 måneder, en har tabt sig 16 kg på 2 måneder, en har tabt sig 9 kg på 1 måned, en har tabt sig 27 kg på 3,5 måneder, en har tabt sig 6 kg på 1 måned. Tillykke til jer alle 6, i ved selv hvem i er :-) Når jeg får bedre tid, kan jeg lave en "statestik" over, hvor meget folk har tabt sig mv. Men det er noget af et arbejde, så giv mig lige lidt tid!
KNUS - mette
PS: Får meget meget sjældent negativ feedback (tror kun det er sket 2 gange i alt på over et halvt år) - Om det er fordi kuren virker på alle eller fordi folk "skammer" sig over, at være faldt i eller lign, skal jeg ikke kunne sige. Men kan således kun lave en statestik over den positive feedback da jeg ikke har den anden.

Hej, alle I, der har tabt jer.

Jeg er lidt nysgerrig; har ingen af jer taget på igen, efter at kuren sluttede? For kilo'ene er godt nok røget hurtigt af! - Og man ser jo ofte, at folk tager det hele på igen, når de har tabt sig for hurtigt... Men I har måske lagt kosten helt om, efter kuren? Jeg håber, I holder vægten, når nu I er så glade Smile

Venlig hilsen

Kinna
Top 10 Bidragsyder
Indlæg 460
Først tillykke med vægttabet - og held og lykke med slankekuren:)

Da jeg skulle tabe mig efter graviditet benyttede jeg med stor succes Pernilles Aalunds "10 kg. 10 uger" - den er guld værd, synes jeg.

Til jer der mangler kcal.lette og sunde alternativer (fx. til müsli og morgenmad) - klidbrød fra Matas (kan også købes her i shoppen) er GENIALE. Jeg spiser 4 om dagen - med banan, leverpostej og agurk, et æble eller blended og så i yoghurt i stedet for müsli. Det er et måltid uden mange kcal og kan bruges både morgen, middag og aften - også efter den reelle kur.

Vh. Helena
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 8
Øv Manner, så havde jeg bare skrevet verdens bedste besked... og gæt så lige, jeg havde ikk logget ind, alt var væk, så jeg prøver lige igen.. :oops:
Hej Christine og alle jer andre.
Jeg vil bare lige sige at jeg starter det "nye" lettere liv imorgen, jeg håber bare så meget det også kan hjælpe mig. Og alle jer andre selvfølelig :!:
Jeg skal lige snart ned og købe ind.. spændende.
Min kære mand er vist ikk lige så optimistisk som jeg, han har godt nok også stået model til meget den stakkel. . .
Jeg styrtede på min cykel i mandags og har vildt ondt i nakke og hoved, men jeg var alligevel til spinning igår og skal også afsted idag på to hold. Jeg er virkelig i stødet lige nu,,, håber det bedste for jer andre også, vi må holde hinanden oppe, så skal det nok gå.'
:P
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5
Louise75:
Hej alle......

Min kæreste og jeg gik igang med kuren igår.....og man tror jo det er løgn, men min kæreste hoppede på vægten her til aften, og han har sku tabt 2 kg....det skal lige siges at han har været ekstremt aktiv 10 timer igår og det samme idag....... Stick out tongue Ved ikkeom det er fedt-tab, men vægten viste altså minus 2 kg.....Og han HAR drukket masser af vand....

Jeg tør ikke hoppe på vægten endnu, venter til ugen er omme..... :roll:

Min kæreste og jeg er også begge to på den og det går faktisk bedre når man er 2.....

vi er også spændte på hvad vægten siger på mandag.....

hvor kommer du fra i verden???

knua pia Big Smile Big Smile Big Smile Big Smile Big Smile Big Smile
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5
Anonym:
Anonym:
Hej med jer..

Mht. kylling-pastasalat... bruger i bare alm. pasta (hvide) til den.. eller den grove som anbefalet i "opskriften"??? Jeg bruger bare det hvide alm... da den grove er kun i de store butikkerne.. og der kommer jeg næsten aldrig.. så nemmere med den hvide.. gør i osse det???

Nej, jeg bruger grov......det hvide er banlyst...;o) Har du ikke en helseforretning hvor du bor, eller en Rema1000.....du kan næsten få det alle steder......og det smager vildt godt.... :wink:

nej jeg bruger skam også de grove og ingen undskyldninger der, de kan fås i både netto og alta
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 8
Jeg ku godt tænke mig at spørge jer om noget!
Stiger jeres vægt også ugen inden mens? Min kan godt gå 1-2 kg op, vildt træls..
Jeg har den første uge tabt 2.8 kg, gid det vil fortsætte, men jeg tvivler. Jeg vil gerne tabe 7 kg endnu..
Held og Lykke alle sammen
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 8
Hej Jess.
Mette plejer om muligt at læse og besvarre mails hver dag, hun kan selvfølelig vare ude og rejse, men prøv da at sende igen.
Der ku jo være gået et eller andet galt.
Jeg husker ikk lige hvor længe der gik inden min kur kom. Idag har jeg desværre "syndet" for vildt, lørdag aften er bare SÅ svær. Det er så skyld i at min mave er rigtig træls.. Hævnen var igen sød :? Så kan hun lære det kan hun.
Held og lykke Jess.
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 8
Hej Igen!
Jeg har været på kuren i to uger på 9 dage og jeg havde efter en uge tabt 2.8 kg, vægten er så gået lidt op, så tabet "kun" er 1,7 kg. Men jeg tror det er fordi "det røde" er på vej, så tager jeg altid et til to kg på.
Jeg har virkelig snydt den her weekend, så jeg glæder mig til det bliver hverdag imorgen, så går det hele meget lettere.
Jeg har også været på arbejde hele weekenden så træning blev der ikk tid til, de lukker nemlig kl 15 SUK.'Nu skal det heller ikk være brok det hele, har jeg "kun" tabt 1,7 kg den seneste uge, Er jeg ovenud lykkelig.
Jeg håber snart du hører fra Mette, det er aldrig fedt at vente..
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Hejsa!

Ja, så har jeg så brugt utallige timer på at kæmpe mig igennem alle disse postings, og jeg må sige jeg er MÅLLØS!

Det lyder virkligt til, at det er en kur der virker. Endeligt!!!
Jeg er ny er og skal nok fortælle lidt om mig selv...

Men først vil jeg lige høre, om vi ikke ku starte en Del 2 af denne tråd. Den er efterhånden blevet så lang, at det næsten ikke er til at overskue.
Er det i orden, hvis jeg lige quoter Mettes indledningsindlæg og starter en ny op???

KH
Camilla
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 23
Hej Anne!

Jamen, jeg har skam allerede meldt mig til den mailinggruppe. Og bestilt kuren osv.
Jeg syntes jo bare, at det var blevet en sååååå lang tråd, og at det næsten er uoverskueligt at finde noget, når den er så lang. Det er skam ikke fordi jeg vil ændre på noget som helst.
Men alle de skønne indlæg pepper sq godt nok op på eens selvværd, så det er da helt rart at skimme dem igennem engang imellem.

Hvordan virker det så med den mailinggruppe?

Jeg håber osse at ku få noget ud af Mettes "superkur". Jeg bor godt nok i Schweiz og ka temmelig sikkert ikke få det halve at de ingredienser man skal bruge. Men med lidt go fantasi ka man vel godt få bikset noget lignende sammen.
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5
Anikaa:
Er det ikke meningen at man skal skrive i denne tråd længere? Knus A

nej vi er hoppet til tråd 2 fordi den er blevet så lange denne her så velkommen over i tråd nr 2
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 26
Hej allesammen - skylder jer en KÆMPE undskyldning! Først var jeg på ferie i to uger og på vej vejen hjem blev jeg bare så syg - det startede på flyet og jeg har ligget i sengen i næsten 8 dage nu. Så der er ikke blevet besvaret nogle mails i lang tid nu - det er jeg virkelig ked af!!! Men nu er jeg så småt på mærkerne igen så det kommer til at køre stabilt. Skal nok få besvaret alle mails - der er over 100, så det tager lige lidt tid. Tak for tålmodigheden - og undskyld :oops: . Knus fra "Slanke-Mette"
Top 150 Bidragsyder
Indlæg 26
Hej allesammen - skylder jer en KÆMPE undskyldning! Først var jeg på ferie i to uger og på vej vejen hjem blev jeg bare så syg - det startede på flyet og jeg har ligget i sengen i næsten 8 dage nu. Så der er ikke blevet besvaret nogle mails i lang tid nu - det er jeg virkelig ked af!!! Men nu er jeg så småt på mærkerne igen så det kommer til at køre stabilt. Skal nok få besvaret alle mails - der er over 100, så det tager lige lidt tid. Tak for tålmodigheden - og undskyld :oops: . Knus fra "Slanke-Mette"
Top 500 Bidragsyder
Indlæg 4
Hej allesammen er bare så jublende lykkelig. Er idag officielt nået op på et 20kg vægttab. Troede ikke det var muligt! Verden ser lige pludselig ny og lys og indbydende ud - det er en fantastisk fornemmelse.
Held og lykke til jer allesammen - håber i kommer til at få samme oplevelse som jeg - det er VIDUNDERLIGT.
Stort kram og knus til alle - Soffy
Side 1 ud af 14 (209 indlæg) 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste » | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk