Ole Momsen..Argh!!!!

rated by 0 users
19 Svar | 1 Person følger tråden

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 12
Jeg siger oz helt sikkert tak for advarslen!!! Så længe at der er så blandede udmeldinger om en kirurg, så tror jeg bare at man skal finde en anden!
Top 100 Bidragsyder
Indlæg 47
Jeg kender ikke til Ole momsen. Har aldrig mødt manden og har ikke hørt tales om ham før nu.

Jeg har læst samtlige indlæg i denne debatt og kan forstå at der er utroligt delte meninger om manden.

Det eneste jeg kan sige er at jeg føler dybt med dem der har fået en dårlig behandling af manden og jeg er glad på vejene af dem der er blevet behandlet godt.

Der er dog en ting jeg mangler fra dem der har været heldige. Og det er at I viser forståelse for dem der har været uheldige. Bare fordi en person behandler mig godt er jeg godt klar over at vedkommende sagtens kan være en svin overfor andre og den anden vej rundt. Vi har allesammen en god og en dårlig side i os.

Så sæt jer i den anden persons sted og lad være med at sige at det ikke kan passe. Bare fordi I ikke deler den samme opfatning gør det ikke deres oplevelse mindre sand eller mindre svær for dem at leve med. Disse kvinder er blevet mærket, måske for livet, og det SKAL der vises forståelse for! Man skal ikke prøve på at negligere deres problem eller gøre det mindre. Man skal heller ikke prøve på at lægge skylden over på dem ved at sige at de måske havde en dårlig dag.
Prøv og tænk hvis det havde været lige netop dig der stod i deres situation.
Og da der er flere der har haft samme oplevelse må der jo ligge noget i det. Så vis hensyn og forståelse for hinanden.

Det disse kvinder har beug for er at deres problem bliver taget alvorligt, de har ikke brug for at der bliver sat spørgsmåls tegn ved det de siger.

Pas godt på jer selv og hinanden!

Krammer
Ingen Rang
Indlæg 1

hvad fik du lavet ved ham?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk