BioSoft Pharma

rated by 0 users
30 Svar | 9 Personer følger tråden

Ingen Rang
Indlæg 1

Anonymous:
Jeg er journalist på forbrugerbladet Tænk, og jeg vil meget gerne i kontakt med folk, der har haft problemer med det norske firma BioSoft Pharma, da jeg researcher på en artikel til bladet.

Så hvis du har haft problemer med firmaet omkring regninger, leveringer etc, eller har du nogle spørgsmål, må du meget gerne kontakte mig på cha@fbr.dk.

På forhånd tak, bedste hilsener

Charlotte Hallbæck
Tænk

Hej Charlotte.

Jeg har haft "EPLECIDER EDDIK" leveret af biosoft phrama på prøve i 30 dage.

Jeg tog 10 kapsler over 4 dage. I perioden fik jeg mere og mere åndedrætsbesvær og på femtedagen om morgenen var det så slemt at jeg  troede at min vejertrækning ville gå i stå. Jeg havde en anelse om at det kunne skyldes "EPLECIDER EDDIK" og stoppede derfor indtagelsen af medicinen, det hjalp og efter et par dage havde jeg normal vejrtrækning.

Jeg fortalte min læge om oplevelsen, lægen mente at det sagsten kunne skyldes denne slankemedicin. Jeg 73 år, lider af hjertesvigt, diabetes 2 og KOL(rygelunger).

Jeg erindre IKKE at der var et indlæg i medicinæsken om evt. bivirkninger.

Venligst Jørgen

Ingen Rang
Indlæg 1

Hej Helle!

Vi modtog en pakke fra Biosoft Pharme den 28. august, som indeholdt en pakke kosttilskud ACAI Extra sterk. Pakket er stilet til vores søn på 14 år. Der er vedlagt en faktura på 39,- kr. som bedes betalt inden den 19. september 2009. Vores søn har ikke bestilt varen - han kender slet ikke hjemmesiden!! Ikke desto mindre står hans medlemsnummer på fakturaen. Det fremgår også af fakturaen, at han vil få Acai frit leveret hver måned til kun 152,- kr. for en måneds forbrug så længe han ønsker. På Biosoft Pharmas hjemmeside i Norge står følgende vedr. returnering af en modtaget vare:

Retur av mottatt vare
Det er ikke anledning til å returnere en sending uten avtale med oss. Pakken bør sendes rekommandert. Hvis varen sendes som vanlig brevpakke faller ansvaret på avsender hvis varen kommer bort. Retur av mottatt vare uten avtale med oss medfører en faktura på kr 49,-. 

Nu ved jeg slet ikke, hvordan vi skal forholde os for at slippe ud af sagen.

Ingen Rang
Indlæg 1

Hej Charlotte.

Jeg har io dag modtaget en pakke med Vivatap fra Biosoft. Det er små breve med noget sort stads i, som skal i vand og så blir' man sund ;-)

De reklamerer med prøv gratis VIVATAP, dog skal der betales porto kr. 39,00. Jeg kopierer ind:

Ja takk, jeg ønsker å benytte meg av abonnementstilbudet på Vivatap. Jeg mottar 1 måneds forbruk og betaler kun kr 39,- for porto og ekspedisjonsgebyr etter mottagelsen. Jeg mottar Vivatap i abonnement hver 4. måned så lenge jeg selv ønsker. Kun kr. 156,- for 4 måneders forbruk. Jeg kan når som helst stoppe mitt abonnement eller velge andre leveringsalternativer.

Tilbudet gjelder kun 1 gang pr. husstand

Jeg kan ikke erindre, at jeg overhovedet har set det produktnavn før og anvendelsen af det. Min regning lyder på: 4 stk VIVATAP a 20,00 beløb kr. 80,00. Hertil kommer fragt kr. 35,00 og gebyr kr. 34,00 ialt 149,00 for noget, som jeg er sikker på jeg ikke har bestilt! En gratis prøve kan det jo ikke være, som det jo er normalt for det firma, at man starter med. Jeg kan ikke se, om det er til 1 eller 4 måneders forbrug jeg har modtaget. Der er 18 små bitte poser i en anden lille pose! Der står ikke andet end det jeg kopierede derfra. De 149,00 passer jo heller ikke med hverken tilbud eller abonnement!

Jeg har før prøvet nogle af deres produkter og det er ikke altid, de husker, at den første er en gratis prøve + 39,00 i porto! Men OK, så har de jo også mit navn og adresse. Jeg har ikke på noget tidspunkt fået en ordrebekræftelse på forsendelsen, som iøvrigt skal betales d. 8/10/09.

Du må gerne få en kopi af min faktura, hvis du er interesseret...

Men denne leverance, den gider jeg altså ikke reagere på. Jeg gemmer den i 3 måneder, som jeg mener man skal. Så kan de selv hente det, for jeg gider simpelthen ikke bøvle med dem. Det har jeg gjort før, hvor de blev ved med at sende til mig. Jeg truede med Ekstra Bladet, så var det bare ro ;-) Utroligt, at de overhovedet sender varer til folk, der ikke betaler  i ca. 4-5 månedser! De kan ikke ha' det store overskud, med alle de advokater de pudser på folk!! Eller har de?? Det er måske et par advokater, som er ansat hos dem, for når man har fået en del rykker fra en advokat, er der pludselig en anden, der rykker, men med samme adresse ;-)

De er til både grin og irritation hos rigtig mange mennesker, tror jeg på¨!!

Mvh. Anni

Ingen Rang
Indlæg 1

Jeg har i en uge taget denne omtalte pille og har undret mig over, hvorfor jeg har så svært ved at falde i søvn! Har du Charlotte - info omkring bivirkninger af denne pille.

med venlig hilsen

Karenluise1

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5

Jeg har idag med post modtaget vivatap fra biosoft i norge, men kender overhovedet ikke noget til dem eller deres fremsendte. Hvad skal man gøre sende det retur eller lade som ingenting.

Aner ikke, hvorfra de kender mit navn og adresse, og man kan ikke åbne deres hjemmeside.

Ingen Rang
Indlæg 2

Hej Charlotte

Er du stadig interesseret i Biosoft? Kontakt mig venligst hvis du vil følge en sag fra første færd.

Venlig hilsen

Karen

Anonymous:
Jeg er journalist på forbrugerbladet Tænk, og jeg vil meget gerne i kontakt med folk, der har haft problemer med det norske firma BioSoft Pharma, da jeg researcher på en artikel til bladet.

Så hvis du har haft problemer med firmaet omkring regninger, leveringer etc, eller har du nogle spørgsmål, må du meget gerne kontakte mig på cha@fbr.dk.

På forhånd tak, bedste hilsener

Charlotte Hallbæck
Tænk

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Hej Charlotte

Jeg har haft enorme problemer med produktet. Jeg gned det på bollerne i stedet for honning - og nu er de faldet af.

Der gik ikke mange dage, så blev jeg lidt lys i stemmen og begyndte at gro bryster. Min læge siger også, at jeg venter mig en livmoder.

Jeg er lidt utilfreds med ham-skiftet - og jeg håber du gider skrive noget om det? Det er rimelig vigtigt.

.

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5

Tror du du er sjov eller hvad???

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Vivi, 2 ting:

For det første plejer MBF egentlig at være meget fornuftig, men nogle gange kommer han med nogle syrlige kommentarer. Du skal bare ignorere ham.

For det andet, så kig lige på datoen for Charlottes indlæg fra TÆNK - det er dateret d. 21. december... men i 2006, så det er ikke sikkert, at det overhovdet er aktuelt mere med den artikel, hun refererer til! Andre før dig har heller ikke opdaget det. Hvad Charlotte OGSÅ skriver, er at hun beder folk skrive til cha@fbr.dk

Blot til orientering.

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5

Tak for beskeden, men det hat jeg set. Og det er desværre stadig aktuelt, da der tilsyneladende stadig er mange, som får ting og sger tilsendt fra dette norske firma Biosoft Pharma. Jeg kan bare ikke få deres hjemmeside frem eller en mailadresse, hvortil jeg evt. kan henvende mig.

Men der er nogle, som har skrevet til mig privat, da jeg har lagt det ud på FB også, så jeg kontakter bl.a. politiet omkring dette firma og forbrugerstyrelse, og så må jeg tage det derfra.

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Vivi

Indlægget er over 4 år gammelt. Gider du godt. Udover dette, så er firmaet nedlagt.

Det var et fup-firma, som blandt andet sendte slanke-piller til 39 kr. Alle ved godt, at der ikke findes slankepiller, men kun kost-omlægning og motion.

Jeg tillader mig, at håne firmaet – og deres naive ofre – så disse til en anden gang forstår følgende. Firmaer, som sender ”alt for gode tilbud” - er fup-firmaer – og man bør altid bruge indersiden af hovedet.

.

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5

Altså, når jeg skriver jeg har fået en brev med indhold fra dem, så har jeg det og så skal du ikke sige andet. Jeg må jo nok selv vide det bedst. Og hvis du ser adre steder på nette vil du også finde ud af, at der er andre end undertegnede, der modtager ting derfra.

Ingen Rang
Indlæg 1

Hej Charlotte.

Du må meget gerne kontakte mig

Jeg har lige fået brevpakke fra Biosoft.no

Ingen Rang
Indlæg 2

Hej Vivi

firmaet kontaktede mig på e- mail, jeg kunne bare returnere den vare de tilsendte mig. Så nu er jeg spændt på udviklingen i sagen.

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5

Men hvordan fik du fat på dem. Jeg har sendt det tilbage, så nu må vi se, hvad der sker.

Side 1 ud af 2 (29 indlæg) 1 2 Næste > | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk