Therma Power

rated by 0 users
74 Svar | 3 Personer følger tråden

Ingen Rang
Indlæg 2

Kære Mia

Jeg håber, at din søster er rask i dag. Jeg ved godt, at dit indlæg ikke er nyt, men jeg prøver lige at henvende mig alligevel, fordi, at jeg blev så betaget af din beretning. Jeg er journalist, og jeg er ved at samle research til en lang artikel om unges brug af therma power. Har du (eller måske din søster) lyst til at blive interviewet om therma powers skadelige virkninger?

Jeg håber på et svar.

Mange hilsner

Louise J. (loolice@hotmail.com)

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Undskyld mig, men tråden er 4 år gammel. Nu ved jeg ikke hvor du er journalist henne, men jeg kunne godt forstille mig, at der var mere effektive måder at komme i kontakt med kvinder, som har taget slankepiller, end en 4 år gammel tråd.

Og den beretning som du åbenbart er blevet så rørt af, er et indlæg på 9 linier hvor en pige advarer imod disse piller. Det kan næppe kaldes en beretning, hvorfor der må være tale om lidt falsk smiger.

Men jeg skal selvfølgelig heller ikke blande mig i dit arbejde. Jeg synes bare det var lidt useriøst at læse.  

.

Ingen Rang
Indlæg 2

Så beklager jeg meget. Jeg skal ikke forstyrre dig med useriøse henvendelser mere. Jeg synes selv, at debatforums er et oplagt sted at finde erfaringskilder, da det ikke er så let endda at få kvinder til at udtale sig om brug af ulovlige slankepiller.

Hvis der er andre, der er interesserede i at fortælle mig om jeres erfaringer med Therma Power, er i meget velkomne til at henvende jer til mig.

Mange hilsner

Louise J (loolice@hotmail.com)

Ingen Rang
Indlæg 2

Slankepiller som med efedrin er ikke blevet solgt i DK i flere år. Der er nu lovlige varinater af thermapower til rådighed, uden efedrin. Det er vigtigt at skrive sig bag øret, at der rent ud faktisk var rigtig mange mennesker der havde kæmpe succes med den gamle thermapower, men at der selvfølgelig var en helt masse der ikke kunne finde ud af at dosere det ordentligt. Problemet lå ofte i at brugerne drog den naive analogi, at mere er bedre, og derfor spiste alt for mange piller som selvfølgelig medførte bivirknigner. Præcis ligesom det ville gøre hvis man spiste 10 kodymagnyler hver gang man havde ondt i hovedet, i stedet for at spise 2..

Men sund kost og motion er selvfølgelig altid den bedste vej frem. Læs evt her:

10 tips til vægttab

Ingen Rang
Indlæg 1

Hej. Jeg ved godt det er ved at være mange år siden nu. Men da du købte Therma powe hvor købte du dem så henne? for der jeg har bestilt mine er et svindler sted. Men de lyder fantastiske, så ville gerne ha fat i dem. :)

Ingen Rang
Indlæg 1

Jeg har brugt t5ecadiet.com de er MEGET bedre and therma power og koster det halve! 

Ingen Rang
Indlæg 2

Den side du linker til stinker da maks. Der er ingen billeder af produkterne og de forsøger at udgive sig for at sælge ephedrin hvilken deres produkter under ingen omstændigheder indeholder. Man skal holde sig langt fra sider der ser så uprofessionelle ud. Hvis du er heldig får du måske en gang grøn the eller lignende.

Hvis du vil handle med nogen der ligesom har et navn i branchen så prøv med:

http://www.24h7diet.com

eller sublimsport, gymnordic eller nogen af de andre. Der ved du hvad du får og dere er hurtig levering på varerne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk