Synd for Valle i Vejle

rated by 0 users
38 Svar | 2 Personer følger tråden

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 189
Breddegraden Posted: 17-06-2010 23:25

[:'(] Stakkels stakkels "lille" Valle i Vejle. Heldigvis er det ikke os tåbelige mennesker der er skyld i dyrets død, den lider en hård men naturlig stødt-på-strand død. Men kunne dem der kravlede rundt på hvalen dog ikke bare tage og skyde sig selv? Tænk hvordan den har det, det stakkels prægtige dyr.

Nu må det altså være tid til en "generel debat", "fri debat" ...ellers bliver jeg bare ved med at poste i den alternative verden Big Smile

The mind is everything. What you think, you become.

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Så bring et ordentlig emne på banen - som er værd, at bruge tiden på - og husk at respektere de andre debattører - og deres meninger. Det har du jo ikke været god til, hvorfor du måske sidder og snakker lidt med dig selv.

Kom med et emne, politisk, seksuelt, kærlighedsmæssigt, samfundsmæssigt, etc. Og åbningen må gerne provokere lidt.  (men kun lidt)

P.s. Personen i debatten " Mandlig BH" som beskriver et påstået væddemål, hvorfor han må gå i BH i et år, er fuld af pi.... Han er trans - eller glad for kvinde-tøj.

.

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 189

Den lader vi stå og tale for sig selv!

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Suverænt emne til debat - "den lader vi stå"

Skal jeg forstå det sådan, at du ikke kan bringe et emne på banen - og derfor venter på et?

.

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 189

Mugge: Vi to er for længst færdige med hinanden i min optik, hvorfor bliver du egentlig ved? Vi hader hinanden - eller? Hvorfor så tærske mere rundt i det...? 

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Du efterlyser en debat - og så forslår jeg - at du selv bringer et emne på banen - til diskussion.  Herefter begynder du (igen) at blive personlig. Jeg påpeger, at ønsker du en debat, så bør du ikke hetze folk væk, som det tidligere er sket - grundet at du blir sagt imod. - Men ellers står det dig frit for, at finde på et emne - når nu du selv ønsker lidt "gang i gaden" - og ikke kun en personlig samtale mellem dig - og en mand i dame-undertøj, jvf den forrige tråd.

Må jeg spørge, hvor meget vejer du?

.

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 189

SmileBig SmileBig Smile Hvor ser du den debat efterlysning? Jeg synes bare det er synd for hvalen, Mugge! Anyway, der SKER jo ikke noget herinde! Hvis jeg vil have svar går jeg på politiken, sol eller youtube! Der sker langt mere end her! Hvorfor poster I ikke bare jeres sædvanlige parforholds sludder og lader mig passe mig selv!? Det her barnlige pjat er der jo INGEN grund til...?

Og hvad i alverden har min vægt med sagen at gøre??

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Jeg opfattede bare din sætning ” Nu må det altså være tid til en "generel debat", "fri debat" ...ellers bliver jeg bare ved med at poste i den alternative verden” – som en opfordring til debat. Kunne ikke forestille mig – at nogen oprettede en tråd i fulde alvor – om en strandet hval. Beklager.

Du skriver herefter: ” der SKER jo ikke noget herinde! Hvis jeg vil have svar går jeg på politiken, sol eller youtube”

Nu forholder det sig sådan, at en debat – ikke er for, at få svar – men redegøre og fremføre ens egne holdninger til et givent emne – hvorfor du måske har misforstået sitets funktion?

Du skriver ” Og hvad i alverden har min vægt med sagen at gøre??”

Det kommer an på – hvad sagen er? Men ellers ingenting. Jeg spurgte bare – grundet en mistanke fra tidligere – men du behøver ikke svare.

.

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 189

Du kommer vist ikke meget på Sol, hva?? Der poster vi ellers om alt hvad hjertet begærer. Også om søde hvaler.

Du er altså en tør, kedelig, og indtørret rosin der lever i en voksen korrektheds verden, så man tror det er løgn! Synes du ikke det er synd for Valle? Du er da hjerteløs :) 

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Hidtil er det lykkes mig, at ta dig rimelig useriøs - og måske har jeg endda anset dig, som værende en smule fjollet, hvorfor jeg næppe kan være tør. Det troede jeg også kun kvinder kunne være - men da jeg ikke kender nogen tørre af slagsen, så er jeg ikke sikker. Hva med dig?

Mig bekendt, er hvalen død - og det må være en joke - hvis nogen står (endnu) og vogter over en stangstiv hval, som i en brandert, er svømmet ind i lavt farvand.

Måske er jeg hjerteløs, måske er jeg bare sulten?

.

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 189

Selvfølgelig er jeg da langt ude, useriøs og herligt fjollet med den humor jeg nu engang lægger for dagen, men det synes jeg overhovedet heller ikke der er noget i vejen med :) Altså... vil du diskutere udviklingspolitik? Så kom! Vil du diskutere NGO´er, stat og donor samarbejde i 3. verdenslande, så kom! AIDS diskurser, så kom! Det er de ting JEG brænder for som jeg engagerer mig seriøst i. Det har jeg United Nations hjemmesiden til. Sgu da ikke Oestrogen :) I er jo voldsomt begejstrede for mand/kvinde værket der, og det keder mig.. derfor poster jeg lidt af hvert, uden skræk for hvad folk måtte tænke. Jeg ved jo jeg har andet at byde på :) Come on.. I skal da bare poste løs, jeg har jo for længst sagt vi kan "operere i hver vores cirkler" Og så skulle jeg se på DEN kommentar under mit Valle indlæg? Nu må det altså slutte... Mugge!

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Du diskuterer åbenbart voldsomt i din dagligdag - siden du altid er herinde - men ikke finder sitet seriøst. Så sidder du bare herinde og venter på chancen til, at brokke dig over, at andre debatterer herinde? Evt med emner, som du allerede har fortalt, ikke rager dig en skid. Du har da i høj grad underskud i dagligdagen.

Ang: Afrika, så er jeg den lotto-gevinst, vist skredet. Kontinentet med verdens største natur-reserver - og alligevel er det lykkes i mere end 50 år, at fucke lortet op. Det er da vist rekord. Hele verden stormer fremad - på nær Afrika. Gad vide hvorfor?

.

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 189

Ved du hvad kolonialiseringen betød for Afrika? Ved du at Botswana er en af de hurtigst voksende økonomier i verden! Ved du overhovedet noget om Afrika, andet end det ensidige hø du ser i medierne?

MBF, hvad ER det det her handler om for dig?????????????????????????? Jeg ser kun et lille menneske med ondt i røven!

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Jeg ved at Afrika har fået tusinde millarder i bistand de sidste mange år - og alligevel har kontinentet ødelagt enhver fremdrift for selvsamme. Afrika har enorme natur-reserver - og alligevel er kontinentet ødelagt af borgerkrig, etniske konflikter, ringe infra-struktur - og en elendig demokratisk udvikling.

Ang: Botswana, så er det et middel-land - men også  verdens største diamant-producent - hvilket har medført drab, og korruption -  i uhørt grad. Landet er pt en af verdens mest korrupte.

Afrika er det eneste kontinent på jorden - som ikke har udviklet sig fremad. Det er det eneste som er gået tilbage siden 1980erne. Afrika er et bundløst hul - hvorfor vi bør stoppe med al udvikling - og i stedet bruge pengene et bedre sted - hvor de gør nytte.

.

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 189

Fik du lige googlet lidt på Botswana!?? Big Smile

Ja! Og hvorfor tror du der er så mange etniske/stamme konflikter? Fordi afrikanerne er dumme? Lad nu vær at bevæge dig ud i et felt for at være klog når du ikke har studeret det.

Sjældent har jeg hørt så lam en kommentar: "Vi bør stoppe med al udvikling" Var det noget med at komme op på mit studie og præsentere den kommentar, med efterfølgende diskussion? Godnat Mugge ;) 

Side 1 ud af 3 (39 indlæg) 1 2 3 Næste > | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk