Øv også hvorfor blev man også lige mand..
har et kæmpe ønske om at få en dejlig baby, hvor jeg kan være en del af den,,, lige fra fødsel og hele livet igemmen..
have de gode og selvfølgelig også hårde stunder som et barn giver.. har haft det ønske i mange år, men er 33 år så nu skal der snart sket noget..
man kan desværre ikke som fyr få det barn uden en kvinde.. da det skal være med mine gener og adoption derfor ikke er en mulighed for mig..
ønsker at finde en kvinde der vil opfylde mit store og brændene ønske om det barn...om du så ønsker kontakt til barnet bagefter ( hver anden weekend) eller jeg skal opdrage det som enlig far betyder ikke så meget for mig.. bare barnet bor hos mig, da det er det som jeg savner og mangler i min hverdag..
det at have en lille familie og glædes af den kærlighed der er forældre og barn imellem..
så kunne du tænke at hjælpe en sød og ærlig mand med plads til et barn i sit hjerte, så hører jeg meget gerne fra dig...
please, kun seriøse henvendelser.... på forhånd mange tak.
knus Renè
Velkommen til Oestrogen René - og med billede og det hele. Det øger troværdigheden. Ja man kan selvfølgelig aldrig vide med alle de fake profiler på nettet.
Håber da du får dit ønske opfyldt på den ene eller anden måde. Jeg føler mig pludseligt meget priviligeret at jeg er skabt til at "gro" et barn inde i min krop :) Det eneste punkt kvinder er mænd fysisk overlegne hehe.
Men kvinder kan også have problemer med at få børn skulle jeg hilse at sige. Jeg skal personligt selv igennem diverse fertilitets behandlinger (med min kæreste) før jeg måske en dag kan gøre mig forhåbninger om et foster i maven.
Har du prøvet at søge på et reelt dating site, eller hvor man nu gør den slags, og skrive helt åbent at du ønsker at blive far?! Tror da der må være nogle kvinder der finder det meget positivt. Så når du ud til rigtig mange med dit ønske.
Held og lykke!
The mind is everything. What you think, you become.
Hej Breddegraden :-)
Mange tak for dit brev..
jo jeg er skam meget åbent om mit ønske da det er noget jeg har tænkt på i mange år, og også brænder for.
ja satte billede på, og har skrevet ærligt fra hjertet, lige netop for at øge min troværdighed da dette er seriøst ment, og ikke en falsk profil når alt kommer til alt... desværre er mange ikke hvad de helt udgiver sig for, også derfor jeg skrev venligst kun seriøse henvendelser
jo har prøvet skrive det åbent, på et par andre sider, dog uden den store succes...som om når man åbent stiller sig frem og siger hvad man ønsker, så bliver folk åbenbart skræmt... for ønsker da klart også en sød kæreste og tager det med skulle man være så heldig, men da hun ikke er fundet og jeg er 33 år, så satser jeg hårdt på mit ønske/drøm.
Ja desværre det heller ikke alle kvinder der har lige let ved at få børn selv.. så det godt der er muligheder med diverse fertilitets behandlinger, selv om de ikke er lige så rare... men skønt du så har en kæreste som kan støtte dig og du ham
så vil også ønske jer held og lykke med jeres baby projekt..
Mvh Renè
Nu vil jeg starte med at sige, at jeg ikke har børn, aldrig har ønsket mig børn - så hav dette in mente, når du læser svaret.
Hvis jeg responderede på en dating annonce, hvor dit fokus var at du ville ha et barn - så tror jeg at jeg ville føle at du ikke var interesseret i MIG, men i min evne til at føde børn - altså at du ledte efter en passende avlsko :-)
Hvordan ville du ha det som mand, hvis en kvinde annoncerede efter en far til st barn: udseende, væremåde underordnet, blots "avlsudstyret" funker?? Nej, vel ...
Og jeg ser børn som en forlængelse af et parforhold - ikke en indgangsvinkel til det.
Hvad ville du i givet fald gøre, hvis nu den kvinde du fandt, IKKE kunne få børn - ville du så diskvalificere hende, eller ville du (som i kongehusets tilfælde) få dem undersøgt, inden du sagde endligt JA og Amen?
Fint nok at du gerne vil ha børn - men lad være med at lade det være det eneste mål i livet - der er så meget andet, man kan - også unden børn - og de kommer hvis de kommer , og tænk over om du kan bære skuffelsen over ikke at nå dit livsmål, hvis du kun har det ene mål ....
Mette
Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)
"Øv også hvorfor blev man også lige mand.."
Du er da ganske ualmindeligt...anderledes! - Du behøver vist ikke bekymre dig om, at du er en mand.
Anskaf dig en hund, eller en ko. Husker du at give føde, så vil du få hengivenhed og udelt opmærksomhed.
Til fremefter!!!
du er da vist ikke særlig intelligent, hvis du kan samligne det med at få en hund..det er jo lige netop folk som dig er stikker deres grimme hoveder frem hvor det ikke skal være bare fordi man står åbent frem og fortæller om sit ønske og mål..
havde jeg ønsket en hund havde jeg jo nok anskaffet mig en, skal du se!!!
Hej Mette..
tak for dit svar..
ja nogle mennesker ønsker ikke børn af eget valg, og det jo også fint nok..
Den måde som du skriver det på, så kan jeg kan se det ikke lyder godt, men ha sevl in mente, at det jo ikke er en avls kvinde jeg ønsker...dette er da et ret nedladent ord at bruge om en kvinde..
jeg ønsker et barn, ja det er rigtigt.. jeg vil da også helst have det med en kæreste, men har også kommet dertil hvor jeg siger at skulle jeg få muligheden for at få et barb uden det nødvendigvis er med en kæreste, så ønsker jeg alligevel et barn..
ja normalt er børn noget man for i forhold, men der er altså også mange enlige mødre der vælger at få børn uden et forhold... det så lidt svære for en mand, og fortæller derfor åbent om mit ønske...
nej skulle jeg rende i en kæreste som ikke kunne få børn, så ville jeg da blive med hende, da jeg ikke forlader folk for mig eget ønske/drøm... men da jeg er helt ærligt omkring det, så det nok heller ikke så mange kvinder der enten ikke ønsker børn eller kan få dem der kontakter mig jo..
ønsker jo ikke spilder deres tid med at fortælle en masse jeg ikke kan overholde, og ønsker heller ikke de spilder min med at give mig falske løfter..så finder jeg en kæreste en dag, er det en der kan støtte mig i det jeg ønsker og som jeg kan støtte i hendes drømme om fremtiden også..
mvh Renè
René glem Fremefter, han kører sit eget løb... Ikke værd at hidse sig op over Og han tager aldrig til genmæle har jeg lagt mærke til ;)
Jeg kan ikke se problemet i at du skriver direkte at du ønsker at blive far. Når det nu er det du vil. Spørgsmålet er bare om det er den rigtige fremgangsmåde... med dating sites.. men hvad er alternativet?
Som Mette skriver, så må du se om du ikke kan finde noget andet at fokusere på også, du er en mand og selvom du ønsker et barn rigtig meget, skal du ikke spekulere så meget på dit biologiske ur. Jeg kunne snildt vente 3-4 år før jeg gik igang med de fertilitets behandlinger, men med et par smadrede æggeledere er der vist ikke tid at spilde. (Sagde min læge) Og man skal jo også LEVE sit liv med de børn, det er faktisk for sent når man er 40 synes jeg ...
Det var sgu nemmere i gamle dage hvor det at kunne få børn var en gave, og hvis ikke, bad luck :(
Forresten, tænk lige over hvordan du præsenterer dig selv på de der sites. Kvinder vil tit have i pose og sæk, tænk på dit billede og profil oplysninger. Budskaber kan præsenters meget forskelligt.
Ellers, er der ikke nogle sites med stakkels mænd der ønsker at blive fædre, og er i samme situation som dig? Så kan du dele idéer med dem. Søg på "barnløse fædre/mænd" eller noget...
Ej, held og lykke, jeg smutter lige på Q8 *G*
"er der ikke nogle sites med stakkels mænd der ønsker at blive fædre, og er i samme situation som dig?"
Selvfølgelig er der andre stakkels mænd som dig. I kan finde sammen og trøste hinanden - I har også mulighed for, at udvikle jer som mænd således, at I vil være attraktive i forhold til kvinder - i forhold til videregivelse af gener.
Det er beskæmmende for mænd, som køn, at du frasiger dig den velsignelse det er, at være født til at blive og være, en god og stærk mand - Tag dig sammen og forsøg at opfør dig som en mand.
Hvad har du gjort dig af tanker, i forhold til at skulle være "far" for et barn? Har du tænkt over det store ansvar det er, at fædre er udgangspunktet for børns dannelse af identitet?
"man kan desværre ikke som fyr få det barn uden en kvinde.. "
Du er ganske, alternativ. Det må man give dig.
"Ej, held og lykke, jeg smutter lige på Q8 *G*"
Fik du hvad du skulle bruge?
:-)
Kære lille Fremefter
Ja, jeg tog scooteren og futtede på Statoil denne gang. Fik tappet Mastercardet, og har nu ventriklen fyldt med syrlinge, fudge og månegrus. Jeg er jo narkoman *suk* Godt jeg tager i Fitness i morgen.
Men jeg fik en dejlig sludder med en herlig skæv eksistens der sad i kulden foran tanken og drak nogle gode bajere. Utroligt at det ofte er psykisk syge og socialt belastede man får så meget igen fra :) tankevækkende. Nå, intet nyt i dét.
Jeg er færdig med overspringshandlinger for i dag. Jeg ser jo ud som om jeg har for meget fritid med alle de indlæg. I virkeligheden har jeg en vigtig opgave deadline på mandag.
ja det kan godt ske dette måske ikke helt er den rette fremgangs måde, men intet vover intet vinder..
jeg ved hvad jeg ønsker, og går derfor også efter det jo.. og da det er noget som jeg har tænkt over i flere år, så kan det godt ske jeg kunne vente nogle flere, men hvorfor trække tiden længere ud...ønsker ikke at være en af dem der først får sit drømmebarn når man er i 40èrne når jeg længe før har gjort det op med mig selv..
sjovt nok ser mange dette som et problem, at en enlig mand ønsker sig et barn, men hva pokker i så bange for... vi kan passe dem ligeså godt som mødrene og da de fleste børn alligevel er NAN børn, så kan alle jo give den flaske.. nærhed og tryghed kan en far også stå for.... føler lidt at mange kvinder ønsker lige beretigelse på de områder hvor de ikke er tilgode set, og der hvor de er ønsker de ikke at give afkald på deres goder....
ved godt at hvis et barn bliver skilsmisse barn, så det langt de fleste gange pr automatik moderen der får det barn, og det er det kønsrolle mønster vi som moderne mennesker også skal kunne bryde..
jeg prøver at gøre dette på en hæderlig måde, og er 100 & ærlig om tingene, så det trist mange er så snæver synet og kommer med sure opstød...
jeg kunne da også tage i byen og score, eller lokke en kvinde til at blive gravid med falske løfter som mange sikkert ville gøre, men sådan er jeg bare ikke som person... jeg spiller med åbne kort, og tager da også gerne dem det give på hovedet, men så skal der altså også være hold i det som man siger...
havde jo håbet kunne ha startet en åben og seriøs tråd, for at både få en god snak men også måske at ha været så heldig at finde lige netop hende der kunne forstå mig, og sige at ham vil jeg gerne hjælpe.. men må efterhånden erkende at folk herinde er præcis så useriøs og forskruet i deres hoveder og fast frosset i deres rollemønster som alle ander steder...
Come on .... der er da ingen, der har sagt at en mand ikke kan være enlig far !! Så læser du da teksten som fanden læser biblen!
Jeg synes det er helt fint at du gerne vil ha børn - og for min skyld kan du da sagtens være enlig far uden at det er noget problem. Kender skal 2 enlige fædre, begge har haft barnet stort set fra spæd.
Det nogen af os måske stejler over, at at blive mødt med eet og kun eet krav; at lægge livmor til dit ønske. Det er som om at et evt. forhold kommer i 2. række - og det er prik lige så underligt, som hvis en kvinde blot ønsker en mand som "sæddonor". Og med den holdning tror jeg at det er svært at finde nogen - både til barn og/eller forhold.
Selvsagt har jeg svært ved at forstå, at nogen kan ønske sig børnm så meget, at det overskygger alt andet - men jeg må jo acceptere at det forholder sig således, at det tilsyneladende er stærke kræfter/drifter, der styrer dette. Men det gir vel endnu engang grobund for en debat om hvorvidt det er en menneskeret at blive mor eller far i denne verden? For det er tilsyneladende en menneskeret at blive mor (da enlige kan adoptere og blive insemineret). Så bør en mand jo ogsp kunne adoptere (kan han egentlig ikke det???) - eller kræve ligeret i samfundet og få et barn sponseret? (ved godt at det er lidt på et overdrev, men overdrivelse fremmeer forståelsen).
Personligt mener jeg så IKKE at det er en mennesket - men alt burde være tilladt, så hvis man fandt en rugemor, eller lavede privat adoption (læs: køb), så var det OK med mig - synes bare ikke at sygehusvæsenet skal bidrage gratis, da der er mange andre sygdomme, der (for mig) er meget mere ræson i at behandle og/eller forske i.
Men held og lykke med din plan A, jeg håber du husker at have en plan B i baglommen, så¨du ikke vågner som en 55-årig bitter mand en dag.
mvhMetteS
kan sagtens følge dig i mange af de ting du siger og mener, men du har så også misforstået mine hensigter med dette hvis du tror alt jeg ønsker er en livmoder til låns...
Jeg ville da heller en gerne have et barn i et forhold, men sådan har det bare ikke været, og derfor søger jeg nu på egen hånd... har desuden aldrig sagt eller ment at den moder det bliver til barnet ikke må have noget at skulle ha sagt eller se det i det omfang hun ønsker, for selvf skal hun have lov til det... mener kun det sundt for et barn at kende begge forældre...
adoption er ikke for mig en mulighed, da det er et barn med mine gener jeg ønsker, og ikke et med fremmede gener... det du skriver med rugemor mod betaling er ikke lovligt i Danmark, men det er jo også pga en masse ting og detaljer at hvis jeg skulle finde en der ville dette, så skulle vi jo først mødes og have nogle snakke om begge vore ønsker og syn på tingene..
desuden er der flere måder at gøre kvinden gravid på unden at det skal kører igemmen sygehus væsnet og de skal foretage en masse ting... og dermed tænker jeg ikke på sex, for ønsker ikke sex med vedkommende, hvis det kun få et fælles barn og ikke var en evt kæreste så det skal folk endelig ikke tolke det som..