... ifølge dig??..
Jeg er som studerende ved at skrive en opgave vedr. skønhed ifølge danske kvinder. Derfor er jeg meget interesseret i at høre din mening!
På følgende link kan du besvare ca 10 spsm:
http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=34tdvg4swpq904d712437
Hvis du yderligere har noget på hjerte omkring emnet, må du meget gerne besvare dette indlæg. Og tilføje din alder i besvarelsen.
Jeg beklager at jeg har posted mit indlæg under dette debatområde, men håber at I også har en holdning til ovenstående emne, såvel som sexualitet.
Mange mange tak for jeres hjælp!!: )
"Jeg beklager at jeg har posted mit indlæg under dette debatområde, men håber at I også har en holdning til ovenstående emne, såvel som sexualitet."
Du kan da bare poste dit indlæg under et andet debatområde! - Så behøver du ikke, som udgangspunkt at beklage.
Sex er skønt, og skønne kvinder er sexede. Sex kommer indefra og sexede mennesker har en udstråling der også har betydning for deres levevis, og sexliv.
Jeg har svaret.
Men der var altså i nogen af spørgsmålene jeg havde brug for flere svar muligheder.
Som: jeg er fuldkommen ligeglad!
Jeg synes det virker meget useriøst fordi der kun er 2 svarmuligheder og ingen mulighed for uddybning. Jeg tror desværre ikke du får så meget ud af undersøgelsen.
Jeg havde helt samme oplevelse .... men har ogsp svaret.
Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)
Det kommer an på ordlyden af problemstillingen... Måske hun ikke skal bruge en "ved ikke" osv .
Har du en konkret problemformulering til dit BA projekt? Er bare nysgerrig.
The mind is everything. What you think, you become.
Måske rigtig nok. Men resultatet kan jo ikke bruges. Jeg har selv skrevet hovedopgave hvor der er brugt spørgeskema, men har været svarmuligheder og uddybende svar.