Netshopping

rated by 0 users
22 Svar | 8 Personer følger tråden

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 4
Pjevs Posted: 21-03-2009 21:30

Jeg elsker netshopping - her er mine foretrukne.......hvad er jeres Smile

www.agusta.dk ( Whiite, By Groth, Pureheart, Stella Nova, Ed Hardy, Kudibal mm)

www.monshowroom.com ( Yumi, Manoush, Virginie Castaway, American Vintage)

www.net-a-porter.com ( alt for dyrt, så ikke så tit, men er vild med Marc Jacobs og Stella M.)

Ingen Rang
Indlæg 1

Hej Pjevs

Prøv at check www.life-is.dk, her kan du finde cashmere til rimelige priser, da de sælger de direkte fra producent uden fysisk butik som fordyrende mellemled. Rigtig flot kollektion.

Ingen Rang
Mand
Indlæg 4

Bare der er Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK og OXMO, så er kæresten glad Wink

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 11

Tøj online de har rigtigt meget modetøj :)

Top 150 Bidragsyder
Indlæg 24

Det er:

http://morogbaby.com - til min dejlige datter

http://www.customfit.eu/ - solbriller

H&M - billigt tøj

http://www.online-mode.dk/ - fest kjoler

Ingen Rang
Indlæg 1

Dejligt med noget inspiration :)

Personligt handler jeg meget via www.tilbutikken.dk !
Jeg synes de har en masse gode tilbud på alt muligt fra mange forskellige webshops. Både tøj, sko, smykker, makeup, sports- og fitnessartikler etc.
Og jeg tror nok de får flere og flere aftaler forskellige steder fra, der er i hvert fald kommet en masse nyt siden jeg opdagede siden, og så er det hele bare samlet ét sted :) Det er dejligt nemt hvis man ikke vil sidde og kigge en masse forskellige webshops igennem - dog skal det siges at det ikke er de allermest luxuriøse varer de har, men der er da mærker som Munthe plus Simonsen, D&G, Armani og sådan. (Jeg har faktisk også opdaget lækre mærker som jeg ikke kendte - så det er også en dejlig inspirationsside :)

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5

Her er der billige sølv og guld smykker, elsker smykker Smile

www.fashionsilver.eu

Top 500 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 5

Min favorit er absolut piercingpusher jeg har navlepiercing og tungepiercing og de har bare så mange fede smykker:)

Min blog

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 5

Hvis det er smykker man leder efter, vil jeg anbefale 1smykke.dk

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 11

Jeg har flere sider, som jeg elsker :)

Haburi.de har bare det fedeste pigetøj af alle sider

Asos.com er bare tøsesiden over dem alle. De har bare mange gode ting

Customfit.eu er ynglingssiden, når det gælder billige designer solbriller og smykker

Nelly.com har en masse lækre kjoler :)

Ingen Rang
Indlæg 4

Jeg er også helt vild med netshopping og køber rigtig meget på nettet.

jeg handler blandt andet på hm, vero moda og vila's webshops - synes de har meget flot og billigt tøj.

så handler jeg på wupti.dk når jeg skal bruge it udstyr. eller fona.dk.

og børnetøj og babyudstyr køber jeg på prinserogprinsesser.dk og morogbaby.com - begge stedder har rigtig meget børnetøj og babyudstyr.

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 11

Jeg synes der dukker mange tråde op med samme emne, men spændende er det, og selvom jeg allerede har kommenteret så giver jeg da gerne mit bud med igen. Jeg køber altid mine kjoler online, trenden idag har spredt sig i retning af at kjoler til fest er klart det mest populærer når man handler på nettet. Hvorfor? Tjaa det ved jeg faktisk ikke, jeg synes bare kontant at jeg læser om det på de div. modeblogs allover.

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 6

Holder mig normalt til at shoppe accessories og smykker online, da de er lettere at få sendt samt at sende tilbage - desuden får jeg ikke problemer med størrelserne.

Ville lige tilføje en et nyt smykkemærke, hvor jeg har købt nogle super fede unikke smykker online: Hjort Smykker.

Ingen Rang
Indlæg 4

www.valodea.dk jeg elsker deres tøj og deres lille ekstra gave de sender med.

Top 200 Bidragsyder
Indlæg 15

hej

jeg bruger www.sund-og-smuk.dk til aloe vera, kosttilskud både til mig og min hund og solcreme men ved også de har make up og en masse andet lækkert i en god kvalitet

få en af de bedste selvbruner her

Side 1 ud af 2 (23 indlæg) 1 2 Næste > | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk