Farvel og tak !!!

22 Svar | 2 Personer følger tråden

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315
MBF Posted: 08-11-2008 02:26

Jeg ved snart ikke hvor længe jeg gider blive ved. Jeg har benyttet dette site i mange år, for at få flere forskellige meninger. Lære lidt om kvinder, jeres holdninger osv…. (jeg er ikke blevet overrasket, men bekræftet) – Jeg har lært mange søde kvinder herinde, mange intelligente, nogen lidt sure, men generelt intelligente kvinder, at kende. Nogen har jeg lært at kende, nogen er smuttet fordi jeg er et ”frisk barn” og jeg mener det, andre er her bare fordi de vil give deres mening til kende.

Jeg er blevet bekræftet, overrasket, humørfyldt, lysten, sur, ligeglad, osv. Men helt ærligt ! Der sker ikke mere herinde. Det er de samme 3-5 debattør, som prøver lykken. Vi kunne lige så godt prøve en dating-service for folk over 30, og ikke et debat-site. Skal vi ikke videre alle sammen, finde noget nyt, og overlade dette til nye godtfolk.

Jeg synes det er for kedeligt. Men hvad siger I ?

.

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Jam', der er ik' så meget at sige... Vi er da enige!

Jeg oplever det som et panel, hvor der sidder 4-6 "eksperter" og så kommer der en eller anden forsmået bruger ind og jamrer fortvivlet over hvorfor dit og hvorfor dat i kærlighed. Og når de så har fået et svar (evt. intet), skrider de.

Ind i mellem kommer der så et indlæg, hvorefter de samme 4-6 "eksperter" drøfter internt. Og, nej, det er da ikke videre inspirerende. Men hvad er det så, du vil?

Jeg ved ikke, om tonen herinde er inspirerende. Nogen vil sige, den er for hård, andre - som du selv - at der ik' sker en ski'. Selv Garfield er her ikke så ofte mere. Hun har ikke altid fået venlige svar - og det er jo nok som fortjent.

Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770

Jow ... kom med et bud .... du har ret, der sker mindre her end bag Helle Kakkelbords blanke øjne :-)

MetteS

Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 342

Jeg kan kun tilslutte mig de forrige indlæg - debatten er mere eller mindre afgået ved døden!

Jeg vil stadigvæk hævde at meget af skylden ligger i loginfunktionen, for dengang debatten var åben for helt anonyme indlæg, tror jeg mange læsere spontant gerne gav deres umiddelbare mening om et emne tilkende her og nu. Hvorimod gassen er gået af dem, når de som nu først skal oprette et login.

Oestrogen.dk kunne jo også smide et par måske kontroversielle emner ud på debatten af og til. Mon ikke det ville sætte lidt mere skub i diskussionerne?

Vh. Ulla

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Ja, oestrogen.dk må osse yde en indsats, hvis de ønsker at holde/skabe liv i debatten. Hvad der osse ville sætte gang i indlæggene var nogle jævnlige besøg af selveste oestrogen founder'en. Men vi ka' nok konstatere, at nogen glimrer ved deres fravær...

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Nu mangler vi bare svar fra et par af de faste, så ka' osse denne tråd dø....

Undskyld ironien - eller skal vi et trin højere op til sarkasmen?

Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770

ARrrgh - for mig ville det sq tælle ned - jeg er så afgjort IKKE vild med Pernille Ålund, alt for meget "mig mig" - se mig, mine silikonebryster - se mig også få dem ud igen.  Nej, hun behøver sgutte komme her!

Det der gør at jeg gider/gad? være her, er at der var masser af debatter, sjove diskusioner om sex, samliv ... og som Mikkel sagde, at man godt nok for bekræftet en del af ens værste fordomme (og pustet nogle enkelte ud også).

Men hvis jeg finder de debatter et andet sted, skal jeg nok pippe fra mig og røbe stederne.

Nu vil jeg ryste ridestøvet af vingerne, tage et bad, købe ind - og så ellers nyde resten af denne super flotte lørdag!

MetteS

Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Guuud, jeg anede ikke, at frk. Aalund havde silicone-babser - glimrende gossip! Se, dét gør jo oestrogen interessant... Big Smile. Jeg er nu ikke i tvivl, om at hun, som du hævder, er for meget mig-mig-mig...

Men det ændrer jo ikke, at mange mennesker vil tiltrækkes, hvis en kendt personlighed nussede rundt på forummet. Noget andet er, at hvis det er hendes forum, ka' hun da i det mindste vise sig her ind i mellem!

Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770

Konen havde silikone-tingester - der var i en eller anden TV udsendelse, hvor hun følte trang til at indvi os i hendes operation.   Nogle år senere var hun nok ikke "kendt nok", så hun optrådte igen, hvor hun nu fik fjerner dimserne igen.

Arrgggh - tror sq jeg ville føle mig frastødt hvis en eller anden "se mig se mig - 15 minutes of fame" tullede rundt og forsøgte at være noget, fordi han/hun havde optrådt i Talent2008 eller hvad det nu skulle være.

Der er sq så rigeligt "reality shows pis" i TV - "Fri mig fra det onde" siger de i kirken ... i nogle tilfælde gir jeg dem ret :-)

Mette

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 569

Der kan jo være mange grunde til, hvis fruen synger på sidste vers. Tror nu ikke, det er login-tvanngen, der er synderen... det er der jo næsten alle steder. Plus jeg mener bestemt, at det blev brugt som argument for at indføre det, at det ville gøre debatten bedre og forhindre den i at uddø. Så det var allerede i gang før det.

Mht fru Aalunds bryster, så det faktisk noget, selv en ikke-billedbladslæser ikke kunne undgå at se på overskrifter osv. Konteksten var, at den (forholdsvis ukendte) kendis blev lidt mere kendt ved at være en af de første herhjemme, der gjorde det - sådan publiceret i hvart fald.

Men hun sagde faktisk flere interessante ting om det i en tema-aften om "Bryster" på DR2 for et par år siden.

På de ene side var det lidt underligt, fordi hun fremstillede det meget tra-la-la-agtigt - både at få dem og få dem fjernet, som om det var da bare noget, man gjorde sådan...

Men på den anden side udtrykte hun en for kvinder sjldent udtalt forståelse for, hvor skuffende det måtte være for gutterne, hvis de altid bare skulle trække blusen op og se de samme runde, udspilede ting... og aldrig får den overraskelse at "Øj, er du sådan..."

Og så sagde hun om sine egne, at hun bare havde fået 1.000 nye bekymringer: gled den ene ikke lidt ned? krakkelerede de mon? osv. osv. Og til sidste "længtes jeg efter at kunne stå ud af badet og bare være min egen ånd og hud"!

Så, sådan noget kunne man da sagtens tage op. De følelsesmæssige og menneskelige (og erotiske) problemer omkring det bliver jo sjældent diskuteret ordentligt, fordi det er politisk korrekt bare at sige, at man accepterer det, og man ikke vil kritisere dem, der har har gjort det.

Det synes jeg jo er unfair over for dem, der leger med tanken, men gerne vil være sikre på, at de ikke har overset noget vigtigt inden.

Top 25 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 342

Den gamle dreng:

Der kan jo være mange grunde til, hvis fruen synger på sidste vers. Tror nu ikke, det er login-tvanngen, der er synderen... det er der jo næsten alle steder. Plus jeg mener bestemt, at det blev brugt som argument for at indføre det, at det ville gøre debatten bedre og forhindre den i at uddø. Så det var allerede i gang før det.

Nu var det mit indtryk, at login- funktionen i sin tid mest blev indført for at stoppe al den spammail der forekom en overgang. Men nu har vi jo  tre hjælpeadministratorer, som er dygtige til hurtigt at fjerne denne - jeg har i hvert fald ikke set eksempler på spam i meget lang tid, så først stor tak til jer treYes, og fjern så login-funktionen igen, please.   

Vh. Ulla

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Jeg har ikke fjernet bot-indlæg i et par måneder nu, efter at Anders/nogen fik updateret forummet, så det er ikke min indsats, der er skyld i de manglende indlæg, men måske MetteS eller hallie har...

Den gamle dreng:
Mht fru Aalunds bryster, så det faktisk noget, selv en ikke-billedbladslæser ikke kunne undgå at se på overskrifter osv. Konteksten var, at den (forholdsvis ukendte) kendis blev lidt mere kendt ved at være en af de første herhjemme, der gjorde det - sådan publiceret i hvart fald.

Aha! Okay, så er jeg vist rubriceret som ikke-billedbladslæser - ja, d.v.s. det er jeg ikke engang, for jeg har netop undgaaet overskrifterne... Og jeg vidste heller ikke, at hun var fru - jeg brugte frk. i mit tidligere.

Magen til underudviklet ignorant at lukke ind på oestrogen.... tsk-tsk!

Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770

Nope - heller ikke her .... har udelukkende "opløst" et par skjulte links, hvor tosser ville ha os til at linke til reklamer, bannere etc.

Mette

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 569

Grisen:
Aha! Okay, så er jeg vist rubriceret som ikke-billedbladslæser - ja, d.v.s. det er jeg ikke engang, for jeg har netop undgaaet overskrifterne... Og jeg vidste heller ikke, at hun var fru - jeg brugte frk. i mit tidligere.

Magen til underudviklet ignorant at lukke ind på oestrogen.... tsk-tsk!

Nej, det ved jeg heller ikke 100% - men hun er jo en halvgammel tøs, så jeg tænkte det nok var mest passende - og så forekommer det mig, at hun sagde, at manden var med, dengang hun fik taget "tingene" ud af brysterne.

Ulla:
Nu var det mit indtryk, at login- funktionen i sin tid mest blev indført for at stoppe al den spammail der forekom en overgang.

Ja, men med den yderligere forklaring, at det ville stoppe den allerede igangværende medlemsflugt, hvis grove og provokerende indlæg blev begrænset, pga man skulle stå ved sine udtalelser med navn Paradise Så jeg tror ikke, det var det, som fremkaldte nedgangen. Men det kan da godt være, det ville hjælpe at fjerne det. Det var da en overvindelse for mig - som aldrig havde været medlem af noget - og så af et pink forum...

Havde faktisk besluttet, at det var det, no way, osv. Men så kom jeg til at smuglæse et indlæg af en af mine idoler Helena/Helene(?) - som jeg absolut måtte svare på... og så måtte jeg jo bide i det sure æble Cool

Nu generer det mig ikke mere - men jeg kunne dog godt ønske mig, at de ville lade være med at titulere mig som en "rar østrogener".... Hmm

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Den gamle dreng:
... men jeg kunne dog godt ønske mig, at de ville lade være med at titulere mig som en "rar østrogener".... Hmm

Ja, vor Herre bevar's!!! Jeg får kvalme af det... ja, ik' at du bli'r kaldt rar, men at jeg - lissom dig - bli'r kaldt rar!!! Det lyder sgu' Morten Korch'sk!

Side 1 ud af 2 (23 indlæg) 1 2 Næste > | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk