Så er det nye oestrogen.dk forum her!

rated by 0 users
18 Svar | 1 Person følger tråden

Ingen Rang
Indlæg 2
Anders Riedel Posted: 05-09-2008 16:09

Kære Oestrogen.dk –debatbruger!

Så kom dagen hvor vi kunne åbne det nye forum. Bemærk nedenstående og god fornøjelse herinde.
---------------------------------

Det er blevet tid til at skifte vores debatforum ud med et nyt og stærkt forbedret Forum! Vi har set frem til at kunne byde jer velkommen i de nye rammer, og nu sker det.

I det nye forum har vi sat brugervenlighed og spam-sikring i top, og vi håber, at du vil blive glad for det.

Dit brugernavn er blevet overført fra det gamle forum til det nye. Men passwords kunne vi desværre ikke flytte med – så vi vil bede dig om at følge det nedenstående link, som vil lede dig til en side, der identificerer dig som bruger af debatten.

Følg dette link: http://forum.oestrogen.dk/user/EmailForgottenPassword.aspx

Fra denne side vil du modtage endnu en mail med et link, hvorfra du kan nulstille dit gamle password og lave et nyt. Herefter er du korrekt oprettet som bruger af det nye Oestrogen-forum.

Vi ønsker dig god fornøjelse med Oestrogen Forum! Hvis du har spørgsmål, kan du skrive til debat@oestrogen.dk.

Mange hilsner,

Oestrogen.dk
http://forum.oestrogen.dk

Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 1.770

Hej !

Jamen, det lyder da lovende ....

Men hvad med alle de emner, der er forsvundet ?  De 2 øverste fra den gamle debat under seksualitet fx - der har da været en del aktivitet på disse de seneste 2 ugers tid, og de indlæg er nu ikke med mere?

mvh

Mette

Der findes ingen retfærdighed i livet, så lad være med at bruge det som en sovepude for fremtiden - Livet er heller ikke retfærdigt - og vi får heller ikke alle den løn, vi fortjener ... og det er nogle af os ret glade for :-)

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Ja, der mangler godt nok en del indlæg.

Ellers fint med det nye forum.

Så må vi bare håbe, at der kommer lidt flere debattører...

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Nårh, jo, jeg glemte en ting: Kan vi ikke få det der foto af Pernille i en større udgave, så jeg kunne bruge det som pc wallpaper...

Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 687

Interessant.... Så skal der rodes rundt *fnis*

Øv - ingen smileys ? :o(

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 569

Grisen:

Nårh, jo, jeg glemte en ting: Kan vi ikke få det der foto af Pernille i en større udgave, så jeg kunne bruge det som pc wallpaper...

Det er faktisk større... (prøv at klikke på det!)

Men skal flytningen forestille at være tilendebragt? For ud over de sidste 14 dages indlæg mangler der jo også hele postkasen med "personlige beskeder"(?)

mvh
DGD

PS: Og så er det irriterende, at teksten ikke tilpasser sig skrivefeltets bredde, når man skriver et indlæg!

PPS: Hvad F.. betyder "Tags" og "Vælg Tags..."???

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 460

Orv, ja, fotoet ER større! Jeg havde ikke prøvet at klikke - det var også bare en dum spydighed... Jeg kunne jo bruge det som avatar.... (dum spydighed igen).

Tags, og alt det andet: der går nok noget tid med at vænne sig til det nye. Jeg ved heller ikke endnu, hvad det er.

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 569

Jeg synes bare godt, de kunne have advaret os, hvis de havde tænkt sig at slette de private beskeder. Jeg havde fx en, som jeg skulle have svaret på ved lejlighed - men den er jo så åbenbart væk.

Er godt klar over, du lavede skæg med portrættet - men bortset fra det, så er det da også snyd, at Admin uploader et billede i et indlæg, når vi andre tilsyneladende ikke må! Men jeg ved ikke, om den er endelig sådan her (fx også som eneste internet-forum i verden uden smileys - nu havde man ellers lige vænnet sig til dem..)

DGD

PS: Og så får jeg pip af, at man ikke kan se hele sætningen, når man skriver et indlæg! Det burde altså rettes!!! Det er irriterende at skulle spole sidelæns!!

Top 10 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 687

Den har da godt nok også nogle problemer med at opdatere, hvem der sidst har svaret i et indlæg ?!

Jeg har i hvert fald lige svaret i Job og Karriere - og det står også som sidste nye indlæg øverst - men nede i selve oversigten over debatter, står MetteS' svar stadig som det sidste nye... Skal sådan noget ikke opdatere sig med det samme ?!

Tags er for øvrigt søgeord. Man skulle vist kunne klikke på dem og så finde andre indlæg, der har de samme tags... men jeg har endnu ikke fundet flere indlæg, der har samme tags, så jeg kan se, om det virker *g*

Top 500 Bidragsyder
Mand
Indlæg 11

Den gamle dreng:

PS: Og så er det irriterende, at teksten ikke tilpasser sig skrivefeltets bredde, når man skriver et indlæg!

Hej Gamle Dreng, hvilken browser bruger du? Og på hvilken side oplever du at teksten ikke "wrapper" til næste linje?

Vh,
Vindberg

Lunarmedia

Top 500 Bidragsyder
Mand
Indlæg 11

Hej igen Gamle dreng. Vi har fjernet "Hurtigt svar" funktionaliteten, da den ikke så korrekt ud i forskellige browsers. Håber du finder "Svar" siden ligeså funktionel.

Vh,
V.

Lunarmedia

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 569

Vindberg:
Hej Gamle Dreng, hvilken browser bruger du? Og på hvilken side oplever du at teksten ikke "wrapper" til næste linje?

Vh,
Vindberg

Tak for svar.

Firefox til Windows...

Denne side - den laver tekstombrydning, men linjere er for lange til feltet. Kan godt se, at Explorer'en laver feltet bredere (og skubber kontaktadressen ud til højre).

Hvis screen-dumpet ellers kommer med, kan du se, at der er en sidelæns scrollbar forneden:

Top 10 Bidragsyder
Mand
Indlæg 569

Den gamle dreng:
Firefox til Windows...

Hej igen, Vindberg

Den, jeg havde prøvet med, var FF 2.

Prøvede i dag på en nyere version - og den opfører sig ligesom Explorer (altså laver skrivefeltet bredere).

Så det kan ikke betale sig at gøre noget ved det.

mvh
DGD

PS: Men hvad har du for resten gjort af "PB"erne? Er de gone for good?

Top 500 Bidragsyder
Mand
Indlæg 11

Den gamle dreng:

Hvis screen-dumpet ellers kommer med, kan du se, at der er en sidelæns scrollbar forneden:

Hej du gamle, tak for screenshot. Jeg kan desværre ikke genskabe hændelsen med den sidelæns scrollbar, så det bliver svært at rette.

Vi fik desværre ikke Personlige Beskeder med over i det nye forum, beklager.

Lunarmedia

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

Jeg har prøvet at sende en privat besked under "kontakt" men jeg kan ikke se at den er leveret eller noget. Jeg har så prøvet at sende en til mig selv, men jeg modtager ingenting. Virker funktionen overhovedet? Og i såfald hvordan?

.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg) 1 2 Næste > | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk