Hej Camilla!
Ja her sidder jeg så en del år efter debatten. Men jeg må alligevel tilføje et par ord, kan simpelthen ikke lade være :-) For måske snubler andre, ligesom jeg i aften, over dette link.
Jeg har absolut ingen fordomme eller holdninger til dit valg m.h.t. kursusvalg/uddannelse og jeg kan fuldt ud bakke op omkring jeres intention med gratis massage.
Men det du skriver giver udtryk for, at mange ting er blevet mikset på kryds og tvær i jeres uddannelse.
Jeg nærer stor respekt for Serge King, har selv gennem haft et tæt forhold til ham både personligt, som inspirerende læremester og som rig kilde, men "Serge King Huna" har faktiskt intet at gøre med den spirituelle del af LomiLomi. Denne Lomi, tempeldansen, har ikke Hunafilosofien som baggrund. Huna er "nymodens" og "hvid mands" udtryk/fortolkning.
Lomi er bestemt spirituel, når vi taler om den Lomi som "tempeldansmassagen" bygger på. Og er den "slags" spirituel som tager udgangspunkt i overlevering fra lærer til elev. Og respekt fra elev mod læreren og selve lærens udspring.
Såkaldt hawaiiansk massage/LomiLomi kan udøves som en form for massage, som ren teknik og rent faktiskt er der mange varianter af Lomi med rødder på Hawaii. Det kan være en ganske underskøn massage og oplevelse. Og massøren kan være suveræn god til at give denne oplevelse.
Men LomiLomi i den form som mange i DK nu refererer til er ikke "det". Og "det" ved man, hvis man ved "det". Og man ved "det", hvis man har fået lov til det. Er blevet indviet.
Den blessing fik jeg af Kahu. Den autentiske kilde
Ikke noget ønske om at være særlig, ikke noget ønske om at nedgøre. Jeg har stor respekt for alle, der oprigtigt dedikerer sig for sagen.
Men remser og forkert fundament foruroliger mig, fordi det fylder så meget i mit livJ eg har nu snart brugt 20 år på at udbrede kendskabet til LomiLomi i Danmark. Resonans er der bestemt. Men en del klinger desværre ikke godt.
Med kærlig hilsen / Aloha Nui
Rose-Marie Sundell
www.aloha.dk
Jeg vil anbefalle min massør, som er ny i kbh, han er vældig god - jeg ved godt hvor svært det er at begynde et nyt sted, derfor vil jeg hjælpe ham at finde jer og hjælpe jer at finde en massør!
Han har hjemmeside www.massage-kbh.dk og I kan også kigge i gæstebogen der.
Hilsen, Geni
hej vil da meget gerne ha en tid
min mail er skrivtilmichael@hotmail.com
hilsen michael
Hej Camilla
Dit tilbud lyder yderst interessant, da det er dyrt nok at gå til massage,,,
Så jeg vil da meget gerne stå til din rådighed med min nedslidte krop...!:-),,
Har prøvet at finde noget på det link du har skrevet her,,, men kan ikke finde noget,,,,
Du må gerne kontakte mig på 3x10@ofir.dk
KH
SP
Et fem år gammelt indlæg... det må nok tages i betragtning mhp. mulighed for svar fra udøveren.... trist ellers, gad da godt lægge krop til
The mind is everything. What you think, you become.
Er det stadigt muligt at få gratis massage? Min smukke kæreste kunne nemlig godt bruge lidt romantik og forkælelse og så må massage lige være sagen!!
Hejsa. Mit navn er Søren og jeg tilbyder gratis helkropsmassage til kvinder.
Det foregår i dit eget hjem og jeg lommer diskret med massageolie og afslappende musik.
Send mig en sms og jeg vender hurtigt tilbage. Hele sjælland.
Mvh Søren, 30427828
:D
massage i København
Hejsa !
Jeg er en pæn seriøs og veluddannet mand på 39, der tilbyder en række forskellige gratis ydelser til kvinder i Kbh-området og Nordsjælland.
Du er velkommen til at se flere oplysninger på min hjemmeside
http://www.nudemodelkbh.webbyen.dk
Mvh
Thomas
Hejsa. Der kommer snart en Massør oversigt her på Time-Book.dk
Sådan du let kan booke Massage
Frisør Frisørsalon Booking System
Husalfen har fået ny hjemmeside, men tilbyder stadig mange frække og gratis oplevelser og mange former for forkælelse til kvinder i Kbh/Nsj
www.bricksite.com/husalfen
Husalfen Thomas