ros:Topeliten, det var et meget underligt svar at komme med. :? Medmindre du er synsk eller har andre evner, så undre det mig at du en vildt fremmed for mig at være, mener at vide hvad jeg vejer eller ikke har vejet, hvilket uklædeligt eller klædeligt tøj jeg har gået eller går i osv. Og i øvrigt kan jeg ikke se hvad dit svar til mig har med min respons på Susannes indlæg at gøre?? :?
"With our thoughts we make the world". Buddha
Lin: Og jeg kan garantere dig for, at jeg under ingen omstændigheder begynder at snakke med det specielt klædte barns forældre om tøjet. Jeg taler med det mobbene barn, og hvis det ikke hjælper, med et mobbene barns forældre. Vi skal jo gerne nå derhen at barnet bliver opdraget til tolerance, også i forhold til andres udseende.
Mvh. Susanne
Susanne:Tak for dit kursus i psykologi 101.Det er lykkedes dig at gøre et problem om ulige behandling af menneske til et spørgsmål om MIT ego, bravo Jeg kan så forstå, at at alt det jeg læser om fx. tørklædedebatten og anderledes behandling af indvandrere i DK, kun er udslag af store egoers manglende indsigt i sig selv Jamen, så er tingene jo nemt løst :wink:
Ved ik om du er medlem af Woman.dk også men der er hvert fald mere "gang i den". Der kommer gerne et par indlæg hver dag og der er aldersforskellen også rimelig stor så der kommer mange spændende emner.