godtesen:Suk støn, hvor er jeg dog træt af blade der igen og igen skriver "her kan du få tips til bikinien til alle former" eller Jeans til samme ... det er sådan set ligegyldigt hvad de vil tippe om til alle former, de skal sgu ikke skrive alle former og så når man bladre ind så står der 4-5 storsmilende kvinder i str 38-42. Jeg forventer selvfølgelig ikke at ALLE former er med, det er nok svært at ramme, men jeg synte måske nok de burde sprede sig lidt mere.Hvor ville det være dejligt hvis de en gang i mellem tog os med som rent faktisk er udfordrede med at finde tøj, det er ikke specielt besværligt at finde tøj der klæder en str 38, men jeg er f.eks en str 44 men er kun 1.60 høj, lidt talje er der da men jeg har også en hoftevidde på 107 og en lårvidde jeg ikke tør måle..........fin str 37 i sko men bredden på foden gør at jeg stort set aldrig kan finde sko eller sandaler (har lige rendt rundt i byen hele dagen idag efter et par sandaler, ikke krævende det skal bare ikke være std. fodformede ellers er jeg fleksibel, jeg fandt ikke ET eneste par jeg kan komme i!).Hvorfor er der ingen af kvindebladene der overhovedet beskæftiger sig med den del af den kvindelige befolkning jeg hører til, når jeg går en tur gennem gågaden kan jeg da se at jeg ikke er alene, hvorfor er det så kun str 36-40 der er interessant?venlig hilsenEn Frustreret str 44