bondage

17 Svar | 0 Personer følger tråden

Top 500 Bidragsyder
Mand
Indlæg 13

Min kæreste holder af når jeg tager hende med ud i stalden og binder hende så hun står som en ko eller hest på alle 4 og med et halsjern om halsen så hun ikke kan hverken rejse sig eller lægge sig ned.

Hun er også en dejlig flyvende engel der holder af at en bred rem strammes under hendes armhuler og at reb bindes i remmen og at hun så trækkes op i en krog under loftet og hænger flyvende som en engel.

Har hun været ulydig så låses en kædelås fast til hendes ankler, og et reb bindes i kæden, og så hejses hun op under loftet så hun hænger dinglende med hovedet nedaf, selvfølgelig så højt oppe at hun ikke kan nå gulvet med hænderne.Big Smile

Top 500 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 8

Super gid du var min fyr, så skulle du sgu selv smage din måde at være på overfor din pige.

Jeg arbejder selv i en ridestald, og du ville aldrig få mulighed for at behandle os piger på den måde, for selv den mest genstridige hingst sætter vi gerne på plads, og er du opstalet her er det os der bestemmer.

Så gid du var her så ville du få hvad du fortjener, og din pige måtte gerne svinge ridepisken på både ryggen og i skridtet af dit dit møjdyr.

En slave hører til i lænker og med bøjet nakke samt knyttet sylte - husk det nu!Big Smile

Top 500 Bidragsyder
Mand
Indlæg 13

Enig Pia i at en slave hører til i lænker, men en stor tung sæk over hovedet er nu heller ikke noget en slave kan undværre, gerne med et læderbidsel i kæften og et reb godt bundet omkring sækken over hovedet, så slavedrengen føler kvælingsfornemmelserne i sit liv i sækken.Zip it!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg) < Forrige 1 2 | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk