Ville aldrig turde skrive til sådan en mailadresse, da det er sådan rigtigt mange af os får en virus på vores pc.
Hej annelise .
Jeg vil rigtig gerne betale for at få den kur, har du den stadigvæk `?
fra anna louise
hej . jeg vil gerne have kuren . hvad skal du have for den ? og kan du sende den :P
jeg har kuren, du kan skrive til mig på tc.dk@hotmail.com
har skreven til din mail. har du fået den ?
Hva er det for en kur ?
Hej Mette
Jeg ville høre hvad denne kur gik gik ud på, og om du ikke kunne sende mig den på mail?
Nu er dette indlæg godt nok fra 2006, men jeg håber virkelig du kan fortælle mig llidt.
Her nemlig prøvet mange forskellige, men ikke hørt om nogen kur, der giver et så dramatisk vægttab.
VH Anam
Hej Slanke- Mette :-D Jeg kom lige forbi denne spændende debat, og ved godt at indlæget er fra 2006,så jeg håber du ser dette alligevel :-) Jeg kunne virkelig godt tænkte mig, at få denne geniale (som det lyder til at være) slankekur. Så hvis du kunne sende den til mig, ville jeg være så taknemmelig hvis du ville sende den :-) håber virkelig du ser min besked :-) Mange hilsner Amalie :-)
Har i fået noget svar?? Lyder næsten for godt til at være sandt :-)
Mvh Pbh
Er det muligt at få denne kur??
Smil fra Pbh
Hejsa! Har også lige surfet rundt, og læser at denne omtalte kur er god! Kunne vildt godt tænke mig og prøve den også! - hvis nogen har kuren, kan i så ikk sige til! - ville være underværker!! :D står nemlig til og ska smide 6 kg, inden en operation! :D så ku være så fedt hvis i ville sende kuren pr. Mail eller sådan! Kram kram! :D
Du kan skrive til mig på tc.dk@hotmail.com
Hej, jeg tænkte på hvad er det for et kur, og hvor kan man læse om hvad det indeholder???? er nemlig ny, kan ikke finde rundt!!!
Hej Mette.
Jeg har tidligere haft din kur. Men nu har jeg mistet et par sider, så har derfor kun noget af den :(
Ville høte om det muligt du kan sende mig den ? Miss_moreno87@hotmail.com
Mvh
Camilla