Hej Mette Slank, du må meget gerne sende kuren til mig
Du må også meget gerne sende den til mig . kavibe79@sol.dk
Tak for hjælpen
..
nu blir jeg jo nysgerrig. hvor finder jeg denne kur. skal tabe min. 15 kg. og helst igår;-)
Hej Mette.
Jeg vil også... håber stadig du er derude et sted, eller andre måske kan hjælpe en nybagt mor der mangler at smide de sidste kilo. lad mig høre fra dig/jer. på email nis_mahdi@hotmail .com
Ved ikke om jeg har fanget det rigtigt men jeg skrev en mail til gratis-slankekur @hotmail.com i fredags men har ikke hørt noget endnu???? hvor lang mon der går? Jeg vil jo gerne igang ;)
hej
Hej Citèr
Jeg har prøvet at få fat i denne slankekur, men uden held. Kunne du eventuelt sende mig den, så jeg også kan blive lækker slank.
Vibeke27
Det lyder spændende - men selv har jeg prøvet de der hurtige kure, og jeg har lige læst i en undersøgelse, at hvis man taber sig så hurtigt, så tager 98% kiloene på igen, fordi kroppen simpelthen ikke kan kapere det - den får et chok.
Det, der har hjulpet mig - jeg har endelig tabt 17 kilo - har været diætister. Så taber man sig stille og roligt. Faktisk kunne jeg se, at Oestrogen har et samarbejde med SlankeDoktor - det er dem, jeg har brugt. Det FEDE er, at de har opskrifter på ALT - frikadeller, stegt flæsk, lagkage osv, så jeg fandt hurtigt ud af, at jeg ikke behøvede at savne noget - skulle bare lige lære at lave maden lidt anderledes.
Pas på med vupti-kure og held og lykke!
CM
C
Hej Babyface.
Du har helt ret, hurtige kure virker ikke i længden... Jeg har selv prøvet det et par gange, hvor jeg tog det hele på igen
Nu er jeg så heldig, at jeg har tabt mig 34 kg siden september sidste år og jeg mangler kun 3 kg for, at være hvor jeg gerne være
Idani
Du er for sej Mette! Glæder mig til du besvarer min mail!
Hej Mette..
Har også lige sendt en mail, og glæder mig mega meget til at modtage kuren.-
Her får du min mail igen, så håber meget på snart at modtage svar.. :D Agnete9@hotmail.com
Lige til sidst TUSIND tak for at der er sådan en som dig til at hjælpe ;)
Kærligste Hilsner
Agnete
Det lyder da en smule "under cover" agtigt det der? Liiiidt lyssky?
Jeg så da også noget i Kontant forleden omkring Reduxin
Hej Mette
ved godt du har meget travlt med at sende kuren til mange personer, men jeg vil også rigtig gerne have den på mail: heidi_andreasen@hotmail.com.
jeg har prøvet en masse kure, meeeen som altid det virker jo ikke, så håber denne her lan hjælpe mig!
Mvh.
Heidi