BioSoft Pharma

rated by 0 users
30 Svar | 9 Personer følger tråden

Ingen Rang
Kvinde
Indlæg 1

Biosoft lever åbenbart stadig i bedste velgående, for jeg har lige modtaget en pakke fra dem idag, og har aldrig bestilt noget fra dem. Jeg tror nemlig ikke på at disse produkter virker, så hvorfor bestille det? Og de har åbenbart eksisteret siden 2004, for har fundet klager over dem allerede dengang. Man burde da kunne sætte en stopper for sådan et firma??

Top 200 Bidragsyder
Indlæg 14

Jeg har også en del bekendte som har modtaget den berømt pakke med fiskeolie eller hvad det nu er.

Kan der virkelig være forretning i at sende noget til folk de ikke har bestilt, man undres??

Der kan umuligt være mange der betaler

Få en flot brun kulør med selvbruner

Ingen Rang
Indlæg 1

Jeg har skrevet en mail til post@biosoft.no - og afmeldt. Jeg har ikke hørt fra dem, men håber det da.

Ingen Rang
Indlæg 3

Jeg har følgende problem:

Biosoft Pharma AS
N-4766 Herefoss
Norge
Att.: Jon Inge Holm.
Jeg refereret til min mail den 9/12-2011 og igen den 13/12-2010. 
Du har skrevet til mig at jeg skal returneret varer og jeg har sagt at jeg afventer porto fra dig før jeg sende dem return. Det mail har du ikke svaret.
Idag har jeg modtaget fra jer to fakturer (nr. 631001 og nr. 644751). Hvor I kræver ikke kun betaling fra en porto, men nu er det et gebyr på kr. 59.99 for hver fakturer.
Sagen er at I forventer at jeg skal betale kr. 98.00 + kr. 98.00. Jeg vil IKKE betale regninger.
Jeg forventer at I venligst sender mig en kuvert med porto til returnering, alternativet er at jeg sender de to pakke tilbage næste uge, og i betaler mig porto efterfølgende, velviden at jeg hver måned vil kræver en gebyr for kr. 59.00 for hver faktura, hvis jeg ikke modtaget penge. Hvis I ønsker at jeg sende varer til jeres kontor I Denmark må I venligst give mig jeres adresse.
Dette er for mig en princip sag, jeg mener at I bundefange folk med reklame hvor I love gratis prøver, uden at oplyse at man kan forventer en regning for levering.
Jeg mener at I har ingen ret til at kraver gebyr, når jeg nu har kontakt jer per mail til rette tid og I har ikke svarede på min sidste mail.
Jeg er klar til at følge dette sag til bunds med forbrugforening eller andre instanser, ink. media.
Jeg håber at I svare på dette mail. Jeg håber at ledelse for Biosoft får en kopi af dette sag.
Jeres mafia metode kommer ikke i god havn!!!
Med venlig hilsen.
Maria Abril Gutierrez Rojas
abril.g.rojas@gmail.com
P.s. jeg har ikke fået svar fra dem

Ingen Rang
Indlæg 3

Kære Charlotte:

Jeg har sendt følgende mail til BioSoft, men har ikke fået svar.

Biosoft Pharma AS
N-4766 Herefoss
Norge
Jeg refereret til min mail den 9/12-2011 og igen den 13/12-2010. 
Du har skrevet til mig at jeg skal returneret varer og jeg har sagt at jeg afventer porto fra dig før jeg sende dem return. Det mail har du ikke svaret.
Idag har jeg modtaget fra jer to fakturer (nr. 631001 og nr. 644751). Hvor I kræver ikke kun betaling fra en porto, men nu er det et gebyr på kr. 59.99 for hver fakturer.
Sagen er at I forventer at jeg skal betale kr. 98.00 + kr. 98.00. Jeg vil IKKE betale regninger.
Jeg forventer at I venligst sender mig en kuvert med porto til returnering, alternativet er at jeg sender de to pakke tilbage næste uge, og i betaler mig porto efterfølgende, velviden at jeg hver måned vil kræver en gebyr for kr. 59.00 for hver faktura, hvis jeg ikke modtaget penge. Hvis I ønsker at jeg sende varer til jeres kontor I Denmark må I venligst give mig jeres adresse.
Dette er for mig en princip sag, jeg mener at I bundefange folk med reklame hvor I love gratis prøver, uden at oplyse at man kan forventer en regning for levering.
Jeg mener at I har ingen ret til at kraver gebyr, når jeg nu har kontakt jer per mail til rette tid og I har ikke svarede på min sidste mail.
Jeg er klar til at følge dette sag til bunds med forbrugforening eller andre instanser, ink. media.
Jeg håber at I svare på dette mail. Jeg håber at ledelse for Biosoft får en kopi af dette sag.
Jeres mafia metode kommer ikke i god havn!!!
Med venlig hilsen.
Maria Abril Gutierrez Rojas
abril.g.rojas@gmail.com

Ingen Rang
Indlæg 1

Jeg har også modtaget en pakke ACAI D+, hvad pokker det så er for noget stads...?

Jeg har ikke bestilt noget, og har derfor kontaktet biosoft.no. efter nogle dage fik jeg svar, skal blot skrive "RETUR" udenpå pakken og smide den i en postkasse. Så må vi se, hvad der sker...

Man kan mene, hvad man vil om den slags firmaer, og den slags vidundermedicin. Tro kan flytte bjerge. Der findes mange mennesker, der tror på en mirakuløs virkning af vidunderpillerne, de vil formentlig også få en positiv virkning af at spise kalk-tabletter - bare man fortæller dem, at det er mirakelpiller :-)

Men irriterende, at man skal bruge tid og kræfter på sådan et fjeldfirma, der åbenbart lever af at bondefange almindelige mennesker!

Ingen Rang
Indlæg 1

ja det ved vi alle godt. men spørgsmålet er hvordan man skal forholde sig til at modtage produkter som man aldrig har bestilt. de sender jo smart nok en regning med.

Jeg har aldrig hørt om dem men modtog i går en pakke til 39 kr med slankepiller og jeg har bestemt ikke bestil dem, så firmaet eksistere altså stadig og prøver at narre folk.

Top 200 Bidragsyder
Indlæg 14

De må simpelthen på TV igen, igen. Jeg mindes de har været der før, (tror nok det var kontant), jeg vil anbefale at jer der bliver generet henvender jer til et forbruger program; Det er simpelthen en metode der skal stoppes.

Få en flot brun kulør med selvbruner

Ingen Rang
Indlæg 2

Har nu modtaget en "betalingspåmindelse" fra Biosoft, og nu er min tålmodighed ved at være brugt op.

Har sendt flg. svar:

Vedr. Faktura xxxxx
Jeg har dd. modtaget vedhæftede betalingspåmindelse.
Det står jeg uforstående overfor, da jeg tidligere har returneret pakken som beskrevet - pakken jeg iøvrigt aldrig har bestilt!
Jeg skal derfor frabede mig enhver form for henvendelse fra Biosoft Pharma AS fremover.
Evt. fremtidige henvendelser går gennem min advokat, hvorfor jeg tillader mig derfor at opkræve et gebyr svarende til advokatens salær.
Ingen Rang
Indlæg 2

Har nu modtaget en "betalingspåmindelse" fra Biosoft, og nu er min tålmodighed ved at være brugt op.

Har sendt flg. svar:

Vedr. Faktura xxxxx
Jeg har dd. modtaget vedhæftede betalingspåmindelse.
Det står jeg uforstående overfor, da jeg tidligere har returneret pakken som beskrevet - pakken jeg iøvrigt aldrig har bestilt!
Jeg skal derfor frabede mig enhver form for henvendelse fra Biosoft Pharma AS fremover.
Evt. fremtidige henvendelser går gennem min advokat, hvorfor jeg tillader mig derfor at opkræve et gebyr svarende til advokatens salær.
Top 75 Bidragsyder
Mand
Indlæg 58

pyha dem har alle vist problemer med så der er vist meget at skrive om har selv døjet med dem men fik god hjæltp da jeg rindgede til inkasso firmaet så stoppede chikanen

Bliv sommerbrun med selvbruner, og få en smuk brun kulør.

Ingen Rang
Indlæg 1

Hey charlotte jeg har i dag d. 22 juni modtaget nogle piller fra biosoft, som jeg ikke ved hvorfor jeg har fået, når jeg går ind på deres hjemmeside www.biosoft.no viser den ikke noget overhovedet. De siger jeg skal betale 39 kr. det er virkelig underligt, jeg har ikke tænkt mig at spise nogen af pillerne. ved du noget mere om de piller og hvordan man kan afmelde dem igen? 

kærlig hilsen 
Jeanette 

Ingen Rang
Indlæg 1

Jeg modtog varenr. 062D NeOpuntio, et slankeprodukt, som jeg ikke mindes at have bestilt, da jeg er helt tilfreds med min slanke krop og mine kun 52 kg.

Jeg kender ikke dette firma, men de har både mit fulde navn og min adresse. De har tildelt mig et medlemsnummer og vedlagt en faktura på 39 kr. i fragt. På fakturaen bliver jeg ikke budt velkommen som nyt medlem, ikke takket for min bestilling, og de skriver hverken om en velkomstpakke, fortrydelsesret eller returret. De oplyser ikke, hvordan man kan kontakte dem, hvis man har spørgsmål. Ting, som er normal procedure. Til gengæld skriver de en masse om, hvordan produktet virker, om tests, brug og lign.

Jeg har til hensigt at kontakte BioSoft Pharme A/s, samt returnere denne forsendelse.

Ingen Rang
Indlæg 3

Kære alle sammen som har problemer med 

Biosoft Pharma AS
N-4766 Herefoss
Norge
Det har været et program fra Kontakt i t.v. hvor de fortælle om Biosoft metoder. Det er utrolig mange mennesker som bliver fangede i at betale for noget de ikke har bestilt.
Jeg har forgæves prøve at ringe til firma, jeg har send produkter tilbage og har send mail. Men jeg har ikke fået svare.
Jeg har nægtet at betale, de mange regninger jeg fik. Til sidste troede jeg at jeg fik fred, men ak nej! Jeg fik et brev fra en Inkasso firma. Jeg kontaktet dette Inkasso firma og forklarede at jeg har ingen mellemregning med Biosoft.  Inkassso firma sagde at de vil slettet min sage og give besked til Biosoft.
Jeg har ikke høre fra Biosoft siden, jeg er lidt spænd om jeg endelig slap fri fra dem.
Man kan kontakt ombudsmand i forbrugsforening hvis man har brug for hjælp. 
LAD DET VÆRET MED AT BETALE!!! Så har de ens konto nummer og sender regninger hver måneder.
Held og lykke!!!
Vi må lave en støtte gruppe mod Biosoft på facebook. Det er en utrolig groft firma.
Med venlig hilsen
Maria Abril G. Rojas
abril.g.rojas@gmail.com

Side 2 ud af 2 (29 indlæg) < Forrige 1 2 | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk