Min kone vil domineres, men jeg tænder hende ikke

rated by 0 users
1 Reply | 2 Personer følger tråden

Ingen Rang
Indlæg 1
Thomas D Posted: 04-01-2012 15:56

Hej

Jeg har været sammen med min kone i 18 år, og de seneste halve år har vi bevæget os ind på nye områder som analsex, bindelege og - forløbig 1 - rollespil. Det har løst op for nogle sandheder om vores samliv, hvoraf den vigtigste er at jeg ikke tænder hende.

Det har jeg for så vidt ikke gjort de sidste 17½ år, men det har hun accepteret ud fra at vores øvrige liv var dejligt. Men nu vil hun forlade mig for at finde en mand, som kan give hende hvad hun vil have uden at hun skal sætte ord på det. Hun har tidligere ikke haft problemer med flere orgasmer men hun karakteriserer vorex sexliv som "skrækkeligt" lige fra starten. Hun troede hun kunne undvære det, men nu kommer det op til overfladen.

Hun leder efter en rigtig "Mand" som kontrollerer hende og tager ansvaret for hendes orgasme, hvor hun ikke skal gøre noget som helst. Hun forventer han kan tolke hendes signaler selv om hun ligger på maven helt stille og bare skubber røven op mod ham.

Hun siger jeg ikke er opfindsom nok og at jeg burde kunne læse hende. Men hun har aldrig fortalt mig, hvad jeg skal gøre ved hende. Hun siger også, at alt drejer sig om mig, når jeg f.eks. har bundet hende. Men hvad fanden gør jeg, hvis det ikke tænder hende at blive slikket eller fingerkneppet?

Ja, jeg er sikkert en dårlig elsker. I hvert fald har jeg aldrig fået tidligere kærester derop og ringe. Og jeg har alle dage haft et større sexbehov end hende, hvorfor jeg nok mange gange har presset på og fået mit eget behov dækket uden at tænke på hende. Det skal også lige siges, at en tur i swingerklub var en katastrofe, og det kan hun ikke få ud af hovedet. Så nu vil hun skilles og sælge hus og båd og det hele. Det håber jeg at kunne afværge ved at blive en bedre og mere dominerende. Jeg er villig til at lære og tager imod alle tips og tricks.

F.eks. vil jeg meget gerne have inspiration til, hvad man kan gøre, når hun først er blevet bundet. Så løber jeg tør for ideer og hopper på hende, selv om hun er tør som Sahara. Så hvordan kan man dominere en kvinde på en måde, så man dominerer og samtidig gør som hun (ubevidst) vil have det?

Hilsen ham med knuden i maven

Top 25 Bidragsyder
Mand
Indlæg 315

@ Thomas, jeg synes du forsøger at være noget, som du måske ikke er. I dit svar er du ligeledes selvudslettende og beskriver dig selv som en dårlig elsker. Hvis man vil dominere en kvinde – og i den kontekst som din kone ønsker, så kræver det også noget overskud, og en tro på egne evner.

Et dominans-forhold, hvor kvinden ønsker at underlægge sig manden – i hvert fald i en seksuel leg, kræver både en ”handlingens mand” men også en respekt fra kvindens side. Jeg synes ikke din kone viser dig respekt, men måske forsøger hun at provokere dig til ”at være mere mand/dominerende”?

Der er flere facetter af en dominans leg, herunder det psykiske/verbale spil. Det er ikke kun et spørgsmål om bindelege, smæk, og fysisk dominans. Den psykiske del er lige så vigtig, og måske endda vigtigere. Man kan ofte med ord hensætte en kvinde i en tilstand hvor hun er ophidset og våd som efterårs-storm. Dette tilsat fysisk dominans/afstraffelse/begær kan vække masochisten i kvinden.

For hende handler det om, at du tager styring, og det er både psykisk/verbalt, men også fysisk/seksuelt.

En sådan dominansseance kan vare ra en time til flere timer, og som jeg læser dit indlæg, så kniber det med kreativiteten fra din side. Jeg har selv prøvet dominansspillet med enkelte kærester, men da disse seancer kan være tidskrævende, så vil det fylde mange sider, hvis jeg skulle indvie dig i disse.

Prøv i stedet at hente inspiration fra følgende links.

http://mitlivsomtoes.blogspot.com/?zx=74b2e87fb210658c

http://www.naterotik.dk/laesernes%20noveller/toesenlotris/straffen_for_at_sige_nej_til_min_herre.htm

http://www.naterotik.dk/laesernes%20noveller/trekloever/ned_paa_knae.htm

.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk