Jeg kan se at der starter en klinik i Århus, hvor de siger, at man efter en behandling er garanteret et centimetertab på 15 cm, ellers får man pengene tilbage, og at gennemsnitligt taber hver kunde 25-35 cm. Og de garanterer også, at hvis de 15 cm ikke holder sig væk i en måned, så får man en gratis behandling.
Her er et link til deres facebook side:
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001466607310
Jeg vil bare høre, om der er nogen af jer der har prøvet den her behandling, som de kalder Universal Contour Wrap, og om det virker? Og hvad koster en behandling?
Det kunne jeg også godt tænke mig at høre fra andre om hvis de har prøvet det !
dametøj online, tilbehør
Jeg må sige at det er fuldstændig rigtigt som de lover. Jeg prøvede behandlingen i København for nogle måneder siden og det er nok de bedst brugte penge nogensinde. Men jeg må så også tilføje, at det bestemt ikke er den mest charmerende behandling. At være viklet ind i bandager ligesom en mumie, hehe. Det er en smule mærkeligt. Men pyt, hvis man kunne få behandlingen på Fyn, ville jeg i hvert fald være en stamkunde.
Det der var rigtig godt (i hvert fald for mig) var kombinationen af de centimeter man taber og den måde kroppen bliver strammet op på. Brysterne, bagdelen, hofterne og maven var der i en høj grad forskel på, hos mig. Jeg følte det faktisk som om, at jeg var 10 kg lettere; og så holdt resultatet, som de lover, rigtig længe. Hov - jeg må ikke glemme overarmene, som jeg har døjet i rigtig mange år med at stramme op, var meget synligt strammere. I alt tabte jeg 31 cm på en behandling, så ja - Det kan anbefales! Q har jo også anbefalet behandlingen for noget tid siden
Uuuha, nu fik jeg rigtig lyst til at tage til København for at få en behandling igen
Tak for svaret, Kvinden83!
Jeg har også læst mig frem til, at det skulle være troværdigt og at det er godt nok, med at man får alle pengene tilbage, hvis man ikke er tilfreds eller kun har tabt under 15 cm. Det lyder alligevel lidt for godt til at være sandt?!?!?!? Mon det være noget med væsketab eller dehydrering?
Men det er ikke til at se nogen steder hvad behandlingen koster. Hvis det er 5000 kroner for en behandling er det vist værd at overveje igen.
Hov, det var et hurtigt svar. hehe Jeg tror ikke på at det har noget med væsketab at gøre, fordi det tager man jo på efter nogle dage og jeg målte mig efter 30 dage for at vide om de 31 cm stadig var væk, som de jo garanter at de skal være, og det var ganske rigtigt. Faktisk så virkede det som om at behandlingen stadig var i gang dagene efter jeg fik den - man skal jo helst ikke gå i bad inden for 24 timer, for at leret kan sidde i huden og virke i noget tid.
Min behandling kostede 750,- og så kunne man købe 3 behandlinger for 1500,- de siger også at man, efter 3 behandlinger, går 1-2 tøjstørrelser ned. Jeg synes personlig ikke at det er så forfærdelig dyrt - ikke i forhold til den følelse af selvtilfredshed man har efter behandlingen. Den er mange kroner værd
Det lyder utrolig interessant, og prisen er jo fantastisk hvis det virker som i siger ! Jeg vil nok tage en tur til hovedstaden snart...
De laver den også i Århus, som jeg skrev i mint første indlæg. Hvis det kunne være nogen hjælp. Der er den også billigere
Er der nogen der kan skrive en hjemmeside på den i københavn ? eller hvordan man kommer i kontakt med dem ?
Jeg er ny herinde. Faldt over debatten ved at søge på Google. Dem af jer der har prøvet Universal Counter Wrap i København, kan i svare mig på hvor klinikken ligger henne? Og hvordan får jeg kontakt til dem. Kan ikke rigtig finde oplysninger på nettet.
Det lyder jo så genialt med et så stort tab i cm :) Må jeg spørge om i var meget overvægtige inden i gik i gang?
På forhånd tak :)
Du kommer ikke til at tabe fedt ved denne type behandling, men der er faktisk videnskabeligt belæg for at du kan lave "body sculpturing" ved at indsnævre/klemme områder med meget fedt. Fedtceller er en dynamisk ting, der kan ændre form - og bliver fedtcellerne særligt stresset i et bestemt område af kroppen, så vil fedtcellerne bare vokse i et ikke stresset område. PÅ samme måde sker det med fedtsugning. Antallet af fedtceller er nogenlunde konstant, men får man fjernet alle fedtcellerne fra fx hofterne ved fedtsugning, så vil fedtcellerne på maven bare kompensere ved at vokse mere hvis man spiser så man er i kalorieoverskud. Ønsker man virkelig at tage +30 cm så skal der enten en fedmeoperation til, eller en meget drastisk kostomlægning + meget konditionstræning.
Tak for dit lærerige svar :-) ved du tilfældigvis om Bailine kan gøre det der med at få fedtcellerne til at forsvinde? De siger, at en behandling svarer til 6 timers træning (eller lignende). Jeg ved ikke om jeg tror på det.
Personligt er jeg meget imod alle de behandlinger der omhandler kirurgi, jeg tror på at ved træning og ændringer i livsstilen kan tabe os. Nu skal det lige siges at jeg selv er en stor kvinde :) Jeg har ikke noget i mod min størrelse, men bruger der i mod remedier til at illustrer at jeg er mindre end jeg egentlig er. Et eksempel er mit slanke bælte, som hjælper mig til at kan have kjole på.
God weekend alle sammen!