Sex på nettet? :)

3 Svar | 0 Personer følger tråden

Ingen Rang
Indlæg 2
micha88 Posted: 13-08-2010 13:33

Hej piger,

Er der nogle af jer der har erfaringer med det med at score på nettet, både alm. dates og også frække aftaler??

Sagen er den at jeg ikke har prøvet sådan en "blind date" før, men har nu via. anbefalinger lavet en profil inde på http://www.sexlounge.dk da den er gratis og jeg ikke har lyst til at bruge mange penge på det ligesom på fx scor osv.. :) 

Derinde har jeg nu snakket med et par søde fyre, men tør ikke rigtigt at møde dem, selvom jeg har mange frække fantasier der kører rundt i mit hoved omkring det??? 

Hvem har prøvet det og har I nogle tips?

Kys micha

Ingen Rang
Indlæg 3

Hej Micha

Melder mig lige: Been there, done that - got the tshirt (aaaarh.. man kunne vel godt skrive: got the man - for  jeg fandt faktisk den eneste eneYes)

Men jeg har også prøvet de mere uforpligtende oplevelser. Og jeg synes egentlig der er meget stor forskel på hvad man mødes for som udgangspunkt.

Hvis du har oprettet en profil på sexlounge.dk kan du med ret stor sikkerhed regne med at det ikke er kærestepotentiale der lige kigges efter som udgangspunkt. Dermed ikke sagt det ikke kan findes..:)

Hvad med at prøve at være på cam med de fyre du har småsludret med? det giver meget ofte et meget godt indtryk. Vedkomnes kropssprog siger meget og den lidt mere "levende" kontakt giver altså noget mere end at skrive mails sammen - men det kan self være du allerede har været på cam med dem??

Hvis du leder efter en fræk oplevelse, så er det stadig en mulighed at mødes på et neutralt sted... måske kan det endda blive en del af fantasien der skal udleves;)

Sørg altid for at passe på dig selv.. sig til en ven/veninde hvor du er og tjek op på fyren. Hvis han ikke har noget at skjule bør der ikke være nogle ben i at du lige får hans nummer og adr. 

Du er velkommen til at spørge ind - så skal jeg svare det bedste jeg kan.. og ellers så pøj pøj med "projektet"

PytteSmile

Der findes ikke pæne piger der kommer galt afsted - kun slemmer piger der bliver opdagetWink

Top 500 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 10

Hvorfor bruger alle disse websites...tag ud i dagens Danmark for der er fyre nok at kigge på, tale med og så sandelig føle på ! Live ser man det bedre...og kan beslutte sig med det samme om de naturlige instinkter virker eller ej.

Ingen Rang
Indlæg 3

Tja... nogen af os har måske ikke lige muligheden for at komme ud og lede efter drømmefyren/kvinden når det lige passer. Nogle af os har måske børn.

Før i tiden brugte man jo kontaktannoncer og det gik jo glimrende... Eneste forskel er vel bare at det går lidt hurtigere nu om dage via nettet.

Og........ Hvorfor sidde herinde og debattere - det er vel lidt det samme.. eller huh? Wink

Der findes ikke pæne piger der kommer galt afsted - kun slemmer piger der bliver opdagetWink

Side 1 ud af 1 (4 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk