Jeg har igennem min barndom , teenageår altid døjet med overvægt og en masse overflødig mavefedt. Flov, ja det var jeg altid når vi skulle bade i svømmehallen eller på stranden med kæresten.
Men for 3 uger siden sagde jeg stop! – Jeg ville ikke være flov over mig selv mere!
Jeg faldt over en flink dame ved navn Karen. Hun kalder sig selv SlankeKaren, hun udsender gratis slankekure. Så jeg besluttede mig for at prøve det, jeg skulle kun af med 49kr i porto og fragt. Jeg tænkte, hvorfor ikke? Nu havde jeg prøvet så meget andet, og en omgang fredagsslik løber nemt op i de 50 kroner! ;)
For to uger siden modtog jeg slankekuren, og det er faktisk gået utrolig godt. Jeg har ikke omlagt mine madvaner specielt, dog tager jeg 2 stykker frugt om dagen, hvor jeg ikke spiste frugt før.
Allerede efter 1 uge kunne jeg mærke jeg havde meget mere energi, jeg var ikke træt om aftenen, som jeg i øvrigt også havde bøvlet utrolig meget med.
Søndag morgen havde jeg planlagt, skulle være den store dag, første gang på vægten efter en uge, uden mange omlægninger med maden eller motion. Til en overraskelse, havde jeg tabt 1,9kg, og jeg var da nede på 84kg. Jeg blev utrolig glad, fordi jeg ikke havde ret store forventninger til slankekurer.Jeg er nu godt i gang med anden uge, og jeg venter spændt på at komme op på vægten atter engang!
Mit eneste spørgsmål er nu, vil mit vægttab øges, hvis jeg tager 1 stykke frugt til om dagen - og hvis ja, hvor meget tror du? Har I andre gode ideér til at supplere mit vægttab?
I øvrigt hvis der er nogle der er interesseret i at prøve den gratis slankekur, så kan I skrive en mail til karen. Hendes mail er, SlankeKaren@live.dk
(Jeg betalte dog 49kr i porto, men ingen andre fidusser, jeg er ikke bundet til noget abonnement, eller andre omkostninger! :D)