Hvad er det han vil med mig.

rated by 0 users
5 Svar | 1 Person følger tråden

Ingen Rang
Indlæg 3
Sommerfuglen_8200 Posted: 08-02-2010 13:58

Tongue TiedHej Oestrogen Kvinder

Tak for alle de dejlig svar:)

Top 50 Bidragsyder
Indlæg 75

Hvorfor har du egentligt brug for, at der sættes en etiket på, nu hvor det de facto er et forhold? er nok det første spørgsmål, du skal stille dig selv. Hvorfor har du brug for det?

1 og 6) Da du tager disse fakta som bevis på hans lyst til engagement, vil jeg så spørge dig, hvorfra du ved, at han har fortalt dem det? Og hvorfor er det så vigtigt for dig, at omverdenen ved besked om jeres forhold?

5 og 8) Ikke forelsket, men holder rigtigt meget af dig og vil ikke have sex med andre. Det er en hård udmelding, at han ikke er forelsket i dig. Men hans adfærd viser noget andet.

Han kommer lige lukt fra en skilsmisse - kunne det tænkes, at manden blot har brug for at tage det stille og roligt uden de store kærlighedserklæringer og præsentation for hele den pukkelryggede? Han kommer lige fra et ægteskab, og selv om det var konen, der forlod ham, trænger han måske til oplevelsen af noget andet end at I er på fast kurs mod fælles matrikel og madplaner og diskussioner om indretning og opvask.

Er det noget galt i, at han nyder samværet med dig uden at ville love dig guld og grønne skove?

Du har også selv brudt med din forlovede for 1 år siden - lærte det dig ikke, at følelser forgår og at der ikke sker nogen skade ved at vente lidt?  Det sjoveste er tit begyndelsen, hvor man ikke rigtigt ved, hvad eventyret skal munde ud i!

For mig lyder det, som om du gerne vil have en form for garanti fra hans side - et stempel på, at du er god nok.

Du kan ikke aftvinge manden noget, han ikke har lyst til at give - og det er vel næppe heller så sjovt at få noget via tvang. Så længe I begge nyder hinandens selskab, så nyd da friheden og det dejlige ved, at I stadig er ved "begyndelsen"...

Best of luck....

Top 50 Bidragsyder
Indlæg 75

Uden at skulle skyde ham prædikatet løgner i skoene, har du så andet bevis for, at han har fortalt sine omgivelser om dig, andet end at det har han sagt?

Jeg hører denne sætning:" Jamen, selvfølgelig er jeg glad for dig og vil dig, jeg har da fortalt min ekskone og min søster om dig, ville jeg måske gøre det, hvis jeg ikke var glad for dig?"

En nem, lille løgn, der ikke koster ham så meget, udgyder olie på de oprørte vande, køber ham tid og som ikke kan checkes - fordi du ikke har mødt dem endnu - har jeg ret???

Ja, undskyld - jeg tænker af og til kynisk.

Men du nævner også, at der er 12 års aldersforskel - og på dine formuleringer gætter jeg på, at du er den yngste. Og ret ung. Måske er han flov over aldersforskellen - fordi hans omgivelser måske vil synes, at det er ekvivalenten til en fraskilt kvindes affære med hotellets yngre poolrenser på ferien til Costa del Sol?

Grundlæggende forstår jeg godt din bekymring. Personligt har jeg kun 1 gang prøvet, at en mand ikke ville benævne mig kæreste - og aldrig udtrykte, at han var forelsket. Jeg var nemlig trøstekæresten efter et brudt forhold. Det var jeg i seks mdr., indtil jeg selv indså, at jeg måtte sætte ham fri (så han kunne møde hende, han i dag er gift med) Alle fraskilte mænd skal have en "rebound girl" - det er vist nærmest en naturlov!

Sådan behøver det jo ikke at være i jeres tilfælde - under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke.

Top 50 Bidragsyder
Indlæg 78

"

"Jeg har behov for en tittel fordi at jeg er bange for at jeg spilder min tid. Synes heller ikke jeg kan dele min glæde med omverden, da jeg ikke føgler at jeg har noget at have den i."

Hej Sommerfugl.

Må jeg spørge dig, hvorfor du føler du spilder din tid, fordi du ikke har en "titel" på jeres forhold? - og hvorfor gør det dig bange?

Og, hvorfor synes du ikke, at du kan dele din glæde med omverdenen? - Hvad er det du føler du skal have din glæde i?

Med venlig og nysgerrig hilsen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk