Smukke piger

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 1 Follower

Ingen Rang
Indlæg 1
sweetcj Posted: 04-02-2010 13:39

Hej jeg har virkelig et problem, jeg kommer sammen med en fyr, og forholdet har skræntet i lang tid.Jeg har aldrig før været den jaloux type, men af en eller anden grund har han rørt noget i min.

Han brugte lang tid i starten på at fortælle om alle de dejlige og smukke piger han havde været sammen med, og fortalte at jeg ikk var på listen over de kønneste, men at jeg da var ok. Jeg har ellers altid været godt tilfreds med mig selv, men siden den dag hvor han udbrød at jeg kun var ok, har jeg lagt mere og mere mærke til det ekstra sul jeg har på sidebenene og at jeg kun er 157 høj osv.

Jeg er begyndt at blive gal når han kigger efter andre piger, selv når han sidder og beundre side 9 pigen trykker det. Kender andre den følelse og hvordan får jeg det til at holde op?

Jeg er ved at blive desperat.

MVH

Sarah S

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 259

sweetcj:
at jeg ikk var på listen over de kønneste

Hmm Sarah - det er vist ikke ligefrem en gentleman, du har fået fat i dérSad Spørgsmålet er, hvorfor han ser sig kaldet til at trykke dig ned, hvor du ikke hører hjemme? Tror du, han bevidst sårer dig? Eller er følelserne ikke så varme imellem jer længere? Eller prøver han måske at fortælle dig noget, som han ikke rigtig har mod til at få sagt?

Hvordan du får det til at holde op? Tja, spørg ham direkte om, hvad han mener om det med "listen". Der kan jo være ting, som han er mindre tilfreds med og irriteret over, men som han ikke kan få formuleret på en ordentlig måde. Ting som måske let kan rettes op, men som I bare ikke får snakket om.

Hvis I stadig er forelskede og grundlæggende glade for hinanden, bør I kunne vise hinanden tillid og respekt. Man har brug for at kunne omgås og tale med den, man lever sammen med, på en tryg, sober og fortrolig måde. Og stole på, at man er hinandens bedste venner.

Top 75 Bidragsyder
Indlæg 53

Lige kort: Han kunne også være en umoden drengerøv! Jeg ville spørge ham hvorfor han har så stort behov for at fortælle dig om alle hans smukke erobringer... ! Jeg ville vælge en konfronterende stil, eller også kan du jo selv begynde at fortælle om alle de lækre hunks du selv har kendt og se hvad han mener om det...  

Top 50 Bidragsyder
Indlæg 68

Han fortæller dig om de smukke piger, han har kendt, for at etablere en form for plateau i forhold til dig. At du nærmest skal være taknemmelig for, at han vælger at bruge tid på dig, selv om han kunne få det, der var bedre.

Han søger på halv-psykopatisk vis at få overtaget over dig - og det vidner om hans eget vaklende selvværd. Han søger en form for bekræftelse, som han ikke får fra sine omgivelser, og derfor er han nødt til at selv at råbe ud til verden, at han kan score dejlige piger.

Jeg synes, at du skal spørge ham, hvorfor forholdene til disse skønne piger så ikke gik?

Plus, ganske mildt og overbærende, at lægge en hånd på hans arm og helt uskyldigt spørge ham: "Hvad får du egentligt personligt ud af at fremlægge din seksuelle fortid i detaljer for mig"?

At han ser efter andre piger, er naturligt, men man kan dog forvente, at han i dit selskab udviser en vis diskretion.

Lad være med at meje ham ned verbalt - selv om det indrømmet er meget fristende, og med så usikker en mand er det let at regne ud, hvor du skal stikke kniven ind og langsomt dreje rundt - men vis i stedet, at du føler dig så sikker på dig selv, at hans bekræftelse ikke er vigtig.

Læg fokus på, hvad DU føler for ham, hvad du synes om ham og hans adfærd - og foreløbigt lyder det ikke til, at du har særligt mange grunde til at være imponeret.

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men hvis du hører til de yngre generationer, er der en tendens til at afblege håret, træne ethvert gram fedt af, gå i solarium, og det i hele taget søge af imitere billedet af den friske pige i deodorantreklamerne, baben, der ikke går nogen steder uden makeup tasken. Og fladjernet.

Det giver en stor styrke at tænke "elsk mig, som jeg er eller lad være" - at være pisseligeglad med, hvad mænd tænker og synes om en giver en stor ballast. Og det virker ganske tiltrækkende - det er i hvert fald min erfaring.

Du har meget andet at byde på end dit udseende - fokusér på det! Tænk også på, at hvis hele dit identitet handler om, hvordan du ser ud og hvordan du bliver "rated" af en eller anden tilfældig mand, så får du store problemer med selværdet, når du er ældre....det ydre falmer med alderen, du kommer til at skulle vænne dig til at være en midaldrende kvinde en dag, en kvinde, som mændene måske ikke lige vender sig om efter - og så er det vigtigt at have andet at byde ind med.

Held og lykke.

PS. Du har dog min velsignelse, hvis du en dag vælger verbalt at køre ham over med en traktor....fx ved at sige, at han ikke holder længe nok i sengen til, at du kan få orgasme....eller at han ikke kan finde ud af at slikke dig frem til orgasme.....mænds svage punkt er deres performance i sengen. Deres udseende lever de som regel fint med - de har et eller andet filter, når de ser sig selv i spejlet. Derfor tillader de mest platte og overfladiske typer sig gerne at kritisere kvinder. Men deres præstationer i sengen - dér kan man ramme dem. Rigtigt hårdt. Så hvis du dumper ham og ønsker at vise ham, hvordan ord kan såre, er det et meget ømt punkt....

Top 500 Bidragsyder
Indlæg 7

Et råd fra en mand:

Jeg vil give JosephineX fuldstændig ret i alt det hun skriver :)

Man skulle næsten tro at han havde brugt al sin tid på at læse de forskellige "sådan scorer du" bøger (The game, osv.). Dog har han misforstået en del hehe. Jeg husker at mange af de ting der står i bøgerne, går ud på at bygge en selvtillid op, og næsten fjerne kvindens selvtillid, så man på den måde fremstår som noget langt bedre. Ret sjov læsning, og de fleste unge har læst den eller ved hvad den går ud på.

Vi kan alle her konstatere at han ikke er alt for sød ved dig, og det kan der være flere grunde til,

Det kunne være at du udseendemæssigt måske er "lidt for god til ham". Det føler han sig truet af, for tænk hvis du mødte en fyr der havde lidt større muskler end ham, eller whatever? Han nedgører dig lidt, og ved at  nævne ting, som alle hans scoringer, som var langt flottere end dig, så får han dig til at føle dig mindre værd, og at du skal være glad for han gider dig, for kan kunne jo egentlig få alt og alle. Du skal ikke falde for hans historier, for hvorfor vælge det næstbedste hvis man kan vælge det bedste??? Han har valgt dig fordi du var det bedste - alt andet er løgn! :)

Det kan også være at han har set dig sammen med en anden fremmed fyr. En du måske ses tit med, en meget god ven, klassekammerat, arbejdskollega osv osv. Vi mænd tænker ikke at dette KUN er en nær ven eller kollega, men en mulig ny fyr som skal erstatte os. Når det sker kan vi blive meget grove/jaolux - hvilket er helt naturligt. Se bare i dyreverdenen, der er kun EN han i flokken. Kommer der en fremmed, så bliver der kamp til stregen!

Det heldige er så at vi er mennesker og kan kommunikere med andet end bare næver. Hvis dette er tilfældet, at du har brugt noget tid sammen med en anden mand, så tag en snak med din kæreste om det, og forklar ham at han er den eneste, og den anden blot er en ven eller kollega! Lad dem møde hinanden :)

Noget helt andet.

Har du siden i mødtes ændret dig?.. Jeg tænker her udseendemæssigt. Har du måske tabt dig rigtig meget eller taget på? Noget vi mænd ALDRIG kunne finde på at sige lige ud er noget omkring kvindens krop som hun skal ændre!.. Det kan være at da i mødtes, så havde du en veltrænet krop og brugte din tid i træningscenteret. Altså gjorde noget ud af dig selv. Det kan være han gjorde det, og stadig gør det? Mænd der går op i deres krop, går også meget op i kvinders krop. Så har julemaden sat sine spor, så ofre lige et par minutter med lidt motion, det vil glæde ham :) . Jeg træner f.eks. 5 gange om ugen og går op i min krop. Over og undervægtige unge mennesker er noget af det værste jeg ved!!! Der skal altså ikke ret meget til for at få en sund krop! og hvis man ikke kan ofre 20 minutter hver dag på lidt motion, så synes jeg fandme jejeh j#¤%6 //%¤#.... hehe :P (lige et surt opstød)

Men det jeg prøver at sige er at han prøver at fortælle dig noget. Tag en snak med ham og få det ud! Det bliver ikke bedre af at i ikke snakker om det :)

Skriv lidt mere her inde omkring det, og opdater os ;) .. MEN husk vi er ikke psykologer, så tag ikke vores ord for seriøst!.. At jeg skriver noget her er ikke lig med at det er SANDT! og at det er sådan det er!. Dog kan alt være til en hjælp - kærlighed gør en blind, så venner og bekendte (og os her inde) kan altid se noget man selv ikke kan se :)

Jeg ønsker dig held og lykke med forholdet :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk