Hej,
Jeg har fået en gratis prøve på Acai Bær i pilleform inde fra www.acaibaer.info, og det skulle efter sigende virke slankende og booste immunforsvaret, men er der nogle af jer der kender den og evt. har prøvet den? Jeg vil gerne høre om erfaringer hvis I har nogle.
På forhånd tak :)
Jeg vil på det stærkeste advare mod at benytte tilbudene på denne side. MarianeP(A) har også reklameret på andre foraer, der er titusinde vis af mennesker der er blevet snydt af disse firmaer, og de trække enormt store pengebeløb fra folks kreditkort via en efterfølgende abonnement ordning som er svær at komme ud af igen. Find i stedet Danske virksomheder som sælger det på normal vis, eks. vis acaibær.dk eller en desideret helsekost webshop.
Hej MarianneHvis du leder efter en booster til immunforsvaret, kunne solbær være et godt alternativ til Acai, idet de har et højere indhold af sundhedsfremmende stoffer end mange andre plantearter. Solbær indeholder polyphenolerne: anthocyaniner, phenoler og proanthocyanider, samt C- og E-vitamin, som alle er antioxidanter.Færdig solbærsaft indeholder mellem 58-87 mg anthocyaniner pr 100 ml. Til sammenligning er det daglige indtag af antioxidanter gennem fødevarer omkring 23-33 mg. En ½ dl solbærjuice dagligt vil derfor svare til de antioxidanter, man indtager gennem andre fødevarer. mvh. Hanne
Hej Marianne
Jeg køber ligesom dig ofte mine kosttilskud på nettet da tiden er knap, men mit råd er at finde de mere etablerede sider der har et bredt helsesortiment. Jeg har fx fundet økologiske acai produkter på her:
http://shop.duft-natur.dk/superfood-1152/superfood-kapsler-og-tabletter-1154/acai-oekologisk-120-kapsler-8629.html
Ved ikke hvor du er fra, men her er der en fysisk butik bag siden som vil kunne rådgive dig nærmere om fx acai.
MVH
Hanne
Hej Marianne,
Hvis du er ude efter acai slankepiller bør du checke dem her ud.
Jeg synes du skal være varsom om "gratis acai" der har været meget på ekstra bladet med det kan være svindel.
Intet i den her verden er gratis :)Overvej at købe acai slankepiller fra fitnessnord.com de er rigtig gode, jeg har selv erfaringer med dem.
ja eller prøv blåbær og aloe vera styrker også vildt immun forsvaret så det er også en mulighed
Bliv sommerbrun med selvbruner, og få en smuk brun kulør.
Nu er det jo ved at være en gammel tråd, men ACAI svindlen fortsætter ufortrødent rundt om på nettet. Jeg faldt selv lige over en artikel, der er meget interessant om ACAI. I USA er regeringen begyndt at gribe ind mod forhandlere af ACAI - og de plejer ellers at være rimelig liberale i USA angående markedsføring. Se her om ACAI berry SCAM - http://slankepiller.dk/acai-berry-scam/
Der er tonsvis af europæiske webshops der sælger slankepiller, men siden at de gamle Thermapower med efedrin blev forbudt, har der været lang imellem nogle slankepiller der virker. Jeg har selv prøvet lidt forskellige. Umiddelbart så har jeg haft stor effekt af nogen der hedder "Appetite ReduZer II" som fås her. http://www.24h7diet.com/ - De tog min appetit fuldkommen, men havde også nogle ret trælse bivirkninger, blandt andet, at jeg ikke kunne sove, hvis jeg spiste dem inden aftensmaden.
Men husk at det er sund kost og motion der er den vigtigste faktor når man gerne vil tabe sig.