Jeg har vundet i lotto. Det kan du også.

rated by 0 users
0 Svar | 0 Personer følger tråden

Top 150 Bidragsyder
Kvinde
Indlæg 25
Jette Harthimmer Posted: 08-01-2009 08:36

Jeg har vundet i lotto, og det kan du også.
Hvert år før årsskiftet, sætter jeg mig og definerer nogle helt klare mål for det nye år.

For 2009 har jeg, blandt meget andet, besluttet at jeg vil vinde den store gevinst i lotto, at jeg får mere tid til venner, leg, ferie, motion, rejser og til selv at gå på inspirerende kurser.
Men jeg nøjes ikke med at tænke mine mål, eller skrive dem - jeg laver også en collage på et stort stykke karton, som jeg hænger op i min stue. Collagen er en blanding af tegninger, billeder og positive ord som jeg har fundet og klippet ud af diverse blade og aviser.

Det gode ved at hænge collagen i stuen er, at jeg konstant ser på den. Dermed bliver jeg dagligt mindet om, hvad det er jeg ønsker at skabe. Jeg ser på billederne / ordene og for et øjeblik forestiller jeg mig, at jeg allerede har skabt og realiseret målene. Så mærker jeg den boblende glæde og taknemmelighed i min krop, der ofte får mig til at tage nogle aktive skridt i retning af selv at gøre noget konkret for at skabe målet. Jeg sender måske en sød mail til en god veninde, søger på nettet efter et spændende kursus, løber mig en lang aftentur langs Langelinie, laver en lækker salat sprængfyldt med vitaminer, eller hvad der nu lige popper op som forslag til at jeg kunne gøre - for på den måde at tilføre noget god energi til skabelsesprocessen.
Der skal nemlig også handling til. Det er ikke nok hvis jeg bare lægger mig på sofaen og drømmer mig til det. 

Hvordan er det så gået her i den første uge af 2009?

1. januar modtog jeg en mail fra dansk tipstjeneste om at jeg havde vundet i lotto.
2. januar fik jeg tjekket en lynlotto jeg havde købt lige før juleaften. Den var der også gevinst på.
3. januar modtog jeg med posten 2 gaver fra to forskellige kursister. En dejlig jazz cd af Sille Grønberg samt en meget smuk bog af Masaru Emoto.
4. januar var jeg i Dyrehaven med en veninde. For første gang i vel 10 år
5. januar fik jeg en mail fra en kursusudbyder der tilbød mig 1000,- Kr i rabat, hvis jeg havde lyst til at deltage på hendes kursus.
7. januar som jo er i dag, har jeg modtaget et brev fra min advokat med en besked om at jeg har arvet, og jeg har også fået en mail fra en ven jeg ikke har set i mange år, der spørger om ikke det er på tide at mødes til en kop kaffe ;-)
Jeg tror på, at 2009 bliver et fantastisk år, og jeg kan kun opfordre dig til at gå i gang med det samme.

Definer dine mål og find nogle gode "billeder" eller "ord" i nogle blade som passer til. Er det en ny bil, bolig, penge, en kæreste, et nyt job, en slankere krop, at gennemføre et maraton, at spise mere økologisk, at være mere glad i hverdagen..... Mulighederne er uendelige.
Ud over at lave din collage, så er det også vigtigt at du handler. Tag hver dag nogle små aktive skridt for at støtte processen. På den måde skaber du et positivt momentum og du gør det til en god vane.

Vil du gerne have flere penge, så husk at skabe nogle "åbninger" og muligheder for dette.
Gør som jeg: Køb en online lottokupon. Jeg har en med bare 2 rækker og den fornyes automatisk. Jeg tænker, at hvis Universet har lyst til at berige mig med penge, så skal jeg nok sætte en dør på klem, så det er muligt.
God fornøjelse med projektet. Det er så sjovt!
Husk at sige tak og vær taknemmelig, hver eneste gang du har succes med din manifestation.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk