Slip Angsten

rated by 0 users
1 Reply | 2 Personer følger tråden

Ingen Rang
Indlæg 3
tiske Posted: 17-09-2008 17:48

Hej

Jeg er en ung kvinde midt i tyverne, som i nogle år har lidt af angst. Det være sig socialangst, generaliseret angst og også et par fobier. Jeg har fundet en god side som har givet mig mange gode informationer om angst og det har hjulpet mig at læse om det og også læse i forumet hvordan andre oplever det at have angst.

At have angst har desværre betydet meget for mig i min tilværelse. Mange ting har jeg måttet gå glip af, og mange ting har jeg måttet se glide ud af hænderne fordi jeg ikke magtede at leve op til forventingerne. Men jeg tror måske at det er ved at forsvinde lidt. Jeg har blandt andet benyttet mig af at arbejde med skemaer, og på den hjemmeside som jeg omtaler - kan man også downloade disse skemaer som er anbefalelsesværdige, hvis man ønsker at ændre ukonstruktive vaner med nye konstruktive.

Hvis nogen skulle have interesse hedder siden www.slipangsten.dk

Mange hilsener fra T.

Ingen Rang
Indlæg 1

Så helt tilfældigt dit indlæg, der efterhånden er nogle år gammelt. Ville bare lige korrigere dig lidt Wink Socialangst og generaliseret angst er også fobier - også kaldet angstlidelser. Det virker som om, at du tror, at angstlidelser ikke er det samme som fobier. Socialangst kan f.eks. også hedde socialfobi - det er præcis det samme! 

Læs evt. om angstlidelser og symptomer på angst.

Håber, at du har sluppet angsten!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg) | RSS-feed
Aller Press A/S © 2008 - www.aller.dk