Trådstarter:JEG FALDT OVER DENNE ARTIKEL, OG EFTER AT HAVE LÆST DEN, MÅ JEG DESVÆRRE GIVE FORFATTEREN RET I DET HAN/HUN SKRIVER!HAR I NOGENSINDE TÆNK OVER DET HER? ER DET EN TILFÆLDIGHED????Politiken har Herbert Pundik stedfortræderen Tøger Seidenfaden som direktør og Jøden Adam Holm som vogter af Jødernes (zionisternes) interesser, Jøden Anders Jerichow som også får masser af tid på DR, og venstrefløjs Jøden Carsten Jensen, Jes Stein Petersen, Mattias Seidelin og Marcus Rubin.Information havde Jøden David Trads (som nok snart bliver erstattet med en ny Jøde), men man har da heldigvis stadigvæk Georg Metz, Nina Davidsen og Ivar Houlmark Andersen.BT har Jøden Erik Meier Carlsen og David Jens Adler som heller ikke mangler zionist tendenserne.Berlingske Tidende har den fanatiske Jøde Bent Blüdnikof som leder, samt Jakob Levinsen og Miriam Katz.Kristeligt Dagblad: Michael Ehrenreich har skiftet Berlingeren ud med Kristeligt Dagblad.Børsen har David BentowWeekendavisen styres af Claus (Klaus?) Rothstein.Danmarks Radio har den erklærede zionist Arne Notkin som direktør for nyhedsprogrammet Deadline, samt Martin Krasnik, Hanne Foighel, Allan Silberbrandt, Hans Morten Rubin, Kjeld Koplev, Mogens Rubinstein, og Mette Fugl, jeg ved ikke om de stadigvæk har Svend Fugl.TV2; her må man nøjes med vejrmanden Peter Tanev, finansjournalisten, ortodoks Jøde og erklærede Zionist Samuel Rachlin, sønnen Dan Rachlin som ungdomsvært, morgenværten Michael Meyerheim, og "Bubber" Niels Christian Meyer til de små.Så er der de løse der medvirker utallige gange i radio og TV og aviserne: Leif Davidsen, Dan Tschernia, Bent Burg, Jan Jakob Florian, Yigal Jacob Znaty, Dan Harder tegneserieproducent og fanatisk Israel forkæmper, David Munis Zeppernick, sociologen Mikael Rothstein, ex politikeren og Zionisten Arne Melchior, Monica Ritterband (fhv. TV2 nu vist full time holocaust foredragsholder), Ebbe Kløvedal Reich, Finn Abrahamoviz, Ben Weintraub, Tyge Trier, Tom Trier, Finn Schwartz, Jacques Blum, Morten Thing, forfatteren Ulla Jessing, Maria Feldman, politikerne Finn Rudaizky, den Israelske Jødiske pædagog Gideon Zlotnik, Erling Heyman Olsen, overlægen Henri Goldstein, den Jødechavinistiske zionist, direktør for teaterskolen og ivrige læserbrevskribent Mogens Rukov, samt politikeren Tom Ahlberg.Oveni er fleste bladhuse ejet af Jødiske firmaer, lige som mange af de kommercielle kanaler, MTV, osv. Der er måske nogle enkelte af ovenstående der ikke er Jøder, men der er nok flere som jeg ikke har nævnt.
HVOR SMAGLØST!!!
Når du hele tiden bliver spurgt om dine kilder, så kunne du måske være så venlig at udlevere den web-adresse eller avis, du har denne smædekampagne fra? Hvad er idéen med at hænge folk ud på den måde? Er det nu forbudt for jøder at tjene deres penge ved at arbejde?
Der er ganske rigtigt nogle af de nævnte, der ikke er jødiske, men det er du vel ligeglad med. Husk at man kun er jøde, hvis ens mor er jøde.
Hvorfor nævner du muslimer som nogen der forventer at få alt forærrende?!
Og hvorfor kommer du med denne påstand? Det lyder ikke som om du nogen sinde har talt med en muslim eller kender nogen der har. For at sige det lige ud er det ret trættende at høre på folk der kun får deres informationer fra Ekstrabladet :/
Jøder elsker at arbejde og knokler for at nå deres mål.
Er det det du vil frem til? Det ved de fleste vel. Man kommer til sovende til succes og i betragtning af de fleste jøder i verden klare sig temmelig godt selvom de altid er blevet forfulgt af andre folk, så kan jeg ikke andet end beundre dem lidt.
Det betyder ikke jeg er enig med Israels politik, men nu er der altså også jøder rigtig mange andre steder end i Israel.
Det eneste der ville være interessant ved ovenstående jødefjentlige postulater, var hvis der var noget der linkede disse højstående jøder til at de ikke havde arbejdet sig til deres titler, men havde fået dem forærende. Men det står der ikke et kuk om.
Man kunne sikkert lave den samme med muslimer, indere eller andre (lige nu kan jeg kun komme i tanke om Naser Khader), men det beviser jo absolut intet andet end at der er nogen mennesker der er rigtig gode til at få noget fornuftigt ud af deres liv.